dodano: 2013-05-14 14:25 | aktualizacja:
2013-05-14 15:09
autor: Łukasz Knapik |
źródło: tvnfakty.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od tego tygodnia emisja programów na żywo w dni powszednie rusza o godzinie 8:00 programem
„Dzień na rynkach”. Potem o 11:00 na antenie gości magazyn
„Wartość”, o 12:00
„TVN CNBC CR”, a o 14:00
„Godzina dla pieniędzy”. Punktualnie o 15:00 rusza druga część nadawanego rankiem programu
„Dzień na rynkach” -
„Rynki Dnia”. O 18:00 i 20:00
Paweł Blajer zaprasza na magazyn
„Blajer mówi: biznes”. Z kolei o 22:00 rozpoczyna się podsumowanie dnia w magazynie
„Bilans” trwające do godziny 23:00.
Między 19:00 a 20:00 oraz 21:00 a 22:00 stacja powtarza programy
„Godzina dla pieniędzy" oraz
„Wartość".
Z ramówki stacji zniknęły takie programy jak
„Pieniądze od rana”,
„90 minut”,
„Górna półka”,
„Biznes w sieci”,
„Progr@m” oraz filmy dokumentalne nadawane w weekendowej ramówce.
Czy przyczyną zmian w ramówce jest spadek oglądalności
TVN CNBC i wzrost oglądalności konkurenta - kanału
Polsat Biznes?
W grupie 4+ w kwietniu 2012 roku oglądalność
TVN CNBC wyniosła 3262 widzów, przy udziale 0,05 proc., natomiast w kwietniu 2013 roku - 2875, przy udziale 0,05 proc.
Polsat Biznes (wcześniej
TV Biznes) w kwietniu 2012 roku oglądało 955 widzów, przy udziale 0,02 proc. W kwietniu 2013 roku - 3905, przy udziale 0,06 proc. (wszystkie dane:
Nielsen Audience Measurement, za tvnfakty.pl).
W grupie 16-49 w kwietniu 2012 roku oglądalność
TVN CNBC wyniosła 1696 widzów, przy udziale 0,07 proc., natomiast w kwietniu 2013 roku - 1389, przy udziale 0,06 proc.
Polsat Biznes (wcześniej
TV Biznes) w kwietniu 2012 roku oglądało 449 widzów, przy udziale 0,02 proc. W kwietniu 2013 roku - 1315, przy udziale 0,05 proc. (wszystkie dane:
Nielsen Audience Measurement, za tvnfakty.pl).
Na powyższych danych widać, jak topnieje widownia
TVN CNBC a rośnie w siłę
Polsat Biznes.
TVN CNBC zanotowało spadek rok do roku o 14,8 proc. i 16,4 proc. w grupie komercyjnej, z kolei
Polsat Biznes zanotowało wzrost o 293,8 proc. i 194,4 proc. w grupie komercyjnej, gdzie jednak dalej lepiej radzi sobie
TVN CNBC.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.