reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVN CNBC: Mniej widzów, mniej programów na żywo

dodano: 2013-05-14 14:25 | aktualizacja: 2013-05-14 15:09
autor: Łukasz Knapik | źródło: tvnfakty.pl

TVN CNBC W ramówce obowiązującej od poniedziałku, 13 maja 2013 roku informacyjna telewizja TVN CNBC ograniczyła emisję programów na żywo. Teraz stacja nadaje na żywo od 8:00 do 23:00 (dotąd od 7:00 do 24:00), z przerwami na powtórki wcześniej wyemitowanych programów. Warto też zwrócić uwagę na malejącą oglądalność stacji i wzrost oglądalności konkurenta - kanału Polsat Biznes - informuje serwis tvnfakty.pl.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od tego tygodnia emisja programów na żywo w dni powszednie rusza o godzinie 8:00 programem „Dzień na rynkach”. Potem o 11:00 na antenie gości magazyn „Wartość”, o 12:00 „TVN CNBC CR”, a o 14:00 „Godzina dla pieniędzy”. Punktualnie o 15:00 rusza druga część nadawanego rankiem programu „Dzień na rynkach” - „Rynki Dnia”. O 18:00 i 20:00 Paweł Blajer zaprasza na magazyn „Blajer mówi: biznes”. Z kolei o 22:00 rozpoczyna się podsumowanie dnia w magazynie „Bilans” trwające do godziny 23:00.

Między 19:00 a 20:00 oraz 21:00 a 22:00 stacja powtarza programy „Godzina dla pieniędzy" oraz „Wartość".

Z ramówki stacji zniknęły takie programy jak „Pieniądze od rana”, „90 minut”, „Górna półka”, „Biznes w sieci”, „Progr@m” oraz filmy dokumentalne nadawane w weekendowej ramówce.

Czy przyczyną zmian w ramówce jest spadek oglądalności TVN CNBC i wzrost oglądalności konkurenta - kanału Polsat Biznes?

W grupie 4+ w kwietniu 2012 roku oglądalność TVN CNBC wyniosła 3262 widzów, przy udziale 0,05 proc., natomiast w kwietniu 2013 roku - 2875, przy udziale 0,05 proc. Polsat Biznes (wcześniej TV Biznes) w kwietniu 2012 roku oglądało 955 widzów, przy udziale 0,02 proc. W kwietniu 2013 roku - 3905, przy udziale 0,06 proc. (wszystkie dane: Nielsen Audience Measurement, za tvnfakty.pl).

W grupie 16-49 w kwietniu 2012 roku oglądalność TVN CNBC wyniosła 1696 widzów, przy udziale 0,07 proc., natomiast w kwietniu 2013 roku - 1389, przy udziale 0,06 proc. Polsat Biznes (wcześniej TV Biznes) w kwietniu 2012 roku oglądało 449 widzów, przy udziale 0,02 proc. W kwietniu 2013 roku - 1315, przy udziale 0,05 proc. (wszystkie dane: Nielsen Audience Measurement, za tvnfakty.pl).

Na powyższych danych widać, jak topnieje widownia TVN CNBC a rośnie w siłę Polsat Biznes. TVN CNBC zanotowało spadek rok do roku o 14,8 proc. i 16,4 proc. w grupie komercyjnej, z kolei Polsat Biznes zanotowało wzrost o 293,8 proc. i 194,4 proc. w grupie komercyjnej, gdzie jednak dalej lepiej radzi sobie TVN CNBC.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

559 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

399 zł Więcej...