dodano: 2013-05-15 14:58 | aktualizacja:
2013-05-15 15:33
autor: Janusz Sulisz |
źródło: sport.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Bogusław Leśnodorski, prezes Legii (za Sport.pl):
-
Nie wykorzystaliśmy szansy, jaką dało Euro 2012. Nowe stadiony wiele w tej sprawie nie zmieniają. One nie są lekarstwem. Gdy jeżdżę po kraju, to zauważam, że dla większości klubów i miast są one raczej problemem. Potrzebne są mechanizmy wspomagające tych, którzy promują piłkę najmocniej. Otwartą sprawą będzie zatem przyszły podział pieniędzy z praw telewizyjnych. Legia powinna ich dostawać więcej. Dlatego rozważamy wyjście z obecnego podziału, a w przyszłości możemy stworzyć własny kanał telewizyjny.
Julien Verley, prezes nc+ (za Sport.pl):
-
Relacja pomiędzy płatną telewizją a piłką nożną jest oczywiście bardzo silna. Od lat widać to na przykładach Anglii, Niemiec czy Francji. Dla nas kluczową sprawą jest właśnie zrobienie z piłki produktu i stworzenie telewizyjnego show. To zależy nie tylko od jakości gry samych piłkarzy, ale także wszystkiego, co dzieje się wokół nich. Kluby pewnie oczekują od nas więcej pieniędzy, ale muszę podkreślić, że zakup praw do ekstraklasy to nasza największa inwestycja.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.