dodano: 2013-06-11 12:46 | aktualizacja:
2013-06-12 12:11
autor: Janusz Sulisz |
źródło: digitaltvcee.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ale niezależnie od ich indywidualnej sytuacji, rynki w całej Europie Środkowo-Wschodniej obecnie spotykają się z kolejną fazą rozwoju i innowacji w telewizji - w tym z szybkim wzrostem usług over-the-top, wzrostem usług na życzenie i catch-up, dystrybucją wideo na urządzeniach mobilnych oraz wpływem mediów społecznościowych na konsumpcję.
I podczas gdy wzrosty w ogólnych liczbach mogą być mniejsze na niektórych rynkach, to dążenie do umocnienia rozdrobnionego krajobrazu płatnej telewizji trwa (ostatnio duże fuzje miały miejsce m.in. w Polsce).
Digital TV CEE 2013 zajmie się rosnącą złożonością i różnorodnością branży telewizyjnej w regionie, zapewniając świetną okazję pozyskania informacji o doświadczeniach operatorów i nadawców w różnych krajach oraz wymiany doświadczeń. Można będzie przejrzeć się sposobom dostarczania klientom nowych usług i temu, jak wejście nowych graczy wpływa na otoczenie konkurencyjne.
Strona internetowa:
http://digitaltvcee.com
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.