Katarzyna Wojda objęła w czerwcu 2013 roku stanowisko dyrektora marketingu HBO Polska. Będzie odpowiedzialna za marketing kanałów i serwisów HBO i Cinemax.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Katarzyna Wojda poprzednio pracowała na stanowisku Head of Consumer Marketing w polskim biurze Mastercard Europe. Wcześniej pracowała na stanowisku Account Director w agencji McCann Erickson Polska, gdzie odpowiadała za takie marki, jak Polkomtel SA, Agros Nova, Merlin.pl i Siemens, oraz w Lowe GGK jako Account Supervisor. Karierę zawodową rozpoczęła w Instytucie Badania Opinii i Rynku Pentor jako researcher. Jest absolwentką zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs Strategic Marketing in Action w Szkole Biznesu IMD w Lozannie.
Na stanowisko Deputy Marketing Director awansowały Kinga Filarska w obszarze marketingu oraz Agnieszka Niburska odpowiedzialna za PR.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.