dodano: 2013-07-16 17:59 | aktualizacja:
2013-07-16 19:47
autor: Janusz Sulisz |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Michał Kocięba swoją pracę w
nc+ rozpocznie wraz z pierwszą kolejką piłkarskiej
T-Mobile Ekstraklasy, która w tym sezonie rusza już 19 lipca br. Choć do tej pory związany był zawodowo głównie z piłką nożną, na nowym stanowisku będzie nadzorował również komunikację dotyczącą innych dyscyplin transmitowanych na platformie
nc+.
- Kontent sportowy jest jedną z największych wartości naszej platformy. Kiedy sezon będzie w pełni, właściwie nie będzie dnia bez ważnej transmisji sportowej w nc+. Począwszy od T-Mobile Ekstraklasy i najlepszych lig zagranicznych, które rozgrywają mecze od piątku do poniedziałku, przez wtorkowo-środowe rozgrywki Ligi Mistrzów, aż po czwartkowe zmagania w Lidze Europejskiej. A do tego jeszcze żużel, koszykówka, tenis, programy promujące aktywny tryb życia, magazyny i reportaże poświęcone sportowi. Skuteczna komunikacja z kibicami jest dla nas niezwykle ważna, dlatego też - używając języka piłkarskiego - postanowiliśmy wykorzystać okienko transferowe i ściągnęliśmy do naszego zespołu bardzo dobrego i doświadczonego „zawodnika” - powiedział
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i PR
nc+.
Michał Kocięba zapowiada, że już wkrótce fani sportu, którzy aktywnie korzystają z internetowych kanałów komunikacji, takich jak
Facebook,
Twitter,
YouTube czy
Google+ otrzymają dodatkowe materiały uatrakcyjniające i uzupełniające przekaz telewizyjny.
- Będziemy chcieli, aby kibice dostali od nas nie tylko najlepsze transmisje telewizyjne z najważniejszych wydarzeń sportowych, które oferuje platforma nc+, ale także unikalne materiały i dodatkowe informacje, które będą dostępne w Internecie. Zaprosimy ich także do interakcji i dzielenia się swoimi przeżyciami w mediach społecznościowych, wszak wszystkich nas łączy wspólna pasja, jaką jest sport - deklaruje nowy kierownik ds. komunikacji kanałów sportowych.
Pierwsze nowinki mają pojawić się wraz ze startem nowego sezonu
T-Mobile Ekstraklasy.
- Już za kilka dni nasi ligowcy wracają na boiska. Mamy dużo ciekawych pomysłów angażujących fanów piłki, które będziemy realizować wspólnie z działem komunikacji. Jestem przekonany, że wykorzystanie doświadczeń Michała z ostatnich lat, zdobytych w klubach i organizacjach piłkarskich, bardzo nam w tym pomoże - przekonuje
Tomasz Smokowski, szef redakcji sportowej
CANAL+.
Michał Kocięba ma 34 lata. Jest absolwentem dziennikarstwa na
Uniwersytecie Warszawskim - specjalizacja: marketing medialny i public relations. W przeszłości był korespondentem redakcji sportowej
Polskiej Agencji Prasowej (
PAP) oraz współpracownikiem
Warszawskiego Ośrodka Telewizyjnego (
WOT). Od lutego 2002 do listopada 2008 roku pracował w
Polskim Związku Piłki Nożnej (
PZPN), m.in. jako rzecznik prasowy i dyrektor działu komunikacji, a także jako oficer prasowy reprezentacji Polski za kadencji trenera
Pawła Janasa. W trakcie pracy w
PZPN uczestniczył w przygotowaniu kandydatury Polski i Ukrainy do organizacji
EURO 2012. Był również członkiem
Rady Polskiej Konfederacji Sportu - Zespół Promocji i Sponsoringu. Przed przejściem do
nc+, przez pięć lat pełnił funkcję rzecznika prasowego
Legii Warszawa.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.