dodano: 2013-08-02 11:21 | aktualizacja:
2013-08-02 11:24
autor: Anita Dąbek |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowi koordynatorzy będą odpowiedzialni za promocję zawartości programowej, wydarzeń i projektów specjalnych poszczególnych kanałów tematycznych, a także za rozwój działań komunikacyjnych w Internecie, ze szczególnym wskazaniem na media społecznościowe.
-
Bardzo się cieszę, że do naszego zespołu dołączyli Ola i Karol. Oboje mają już bogate doświadczenie w PR programowym na polu kanałów dziecięcych i lifestyle’owych - mówi
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i PR platformy nc+. -
To namacalny dowód na to, że nasza platforma ma więcej niż dwa filary oferty programowej. Poza sportem i filmem na najwyższym światowym poziomie, pamiętamy o treściach emitowanych w kanałach tematycznych i również je będziemy aktywnie promować w najbliższym czasie.
Aleksandra Kulik do tej pory pracowała w agencji
PiaR+, gdzie od czerwca 2012 roku zajmowała się m.in. komunikacją kanałów MiniMini+ i teleTOON+. Wcześniej pracowała dla takich marek, jak: Disney Channel, Smirnoff Black czy Europlant Phytopharm, realizowała także projekty dla Wydawnictwa Naukowego PWN, Stołecznej Estrady i Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. Kulik odpowiadała również za promocję Roku Chopinowskiego 2010 w ramach Biura Obchodów CHOPIN 2010 jako Koordynator Projektów Krajowych i Wydawnictw.
Karol Adrian na potrzeby CANAL+ pracował od 2008 roku poprzez agencję
PiaR+. W ostatnim czasie zajmował się obsługą PR oferty dokumentalnej, 3D i VOD CANAL+. Wcześniej do jego obowiązków należał PR m.in. kanału dokumentalnego PLANETE+, przeglądu filmowego kuchnia+ food film fest i projektów specjalnych DOMO+. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz doktorantem Szkoły Głównej Handlowej.
Jednocześnie z nowymi osobami zatrudnionymi w dziale komunikacji nc+, od 1 sierpnia stanowisko kierownika ds. komunikacji i PR kanałów filmowych objął
Michał Stryjecki, który w dziale komunikacji CANAL+ pracuje na różnych stanowiskach od czerwca 2011 roku. Jego głównym zadaniem będzie promocja hitów filmowych emitowanych w kanałach własnych nc+, a także prowadzenie profili tematycznych w mediach społecznościowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.