dodano: 2013-09-18 15:55 | aktualizacja:
2013-09-18 16:55
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Universal Channel
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Universal Networks International ogłosił odświeżenie swojej flagowej stacji -
Universal Channel. Zmiany zakładają pozycjonowanie marki, jako kanału zapewniającego świetną rozrywkę dzięki wyrazistym postaciom z filmów i seriali emitowanych na jego antenie. Stacja zaprezentuje również nowe logo i hasło -
„100% Charakteru”. Odświeżony wizerunek Universal Channel w Polsce zostanie przedstawiony w sobotę 28 września.
-
Odświeżenie Universal Channel podkreśla nasze przywiązanie do marki i jej długotrwały rozwój w Polsce - mówi
Colin McLeod, Dyrektor Zarządzający Universal Networks International. -
Ewolucja, która niesie za sobą premiery ekscytujących produkcji, takich jak nowy serial Arrow, pozwoli nam na wyróżnienie się wśród konkurencji i na umocnienie rozpoznawalności stacji wśród lokalnej widowni.
Universal Channel - najważniejszy kanał Universal Networks International - jest dostępny w 103 krajach i w aż 16 językach. Stacja wprowadza swoje nowe pozycjonowanie – w komunikacji marki będzie eksponować głównych bohaterów filmów i seriali. W 2013 roku zmiany nastąpią również na rynkach azjatyckim, afrykański, środkowo i wschodnioeuropejskich, rosyjskim, latynoamerykańskim, brazylijskim, brytyjskim i australijskim.
- Zdecydowaliśmy się na zmianę naszego pozycjonowania, gdyż doszliśmy do wniosku, że to właśnie silne charaktery są magnesem, który tydzień po tygodniu przyciąga widzów do ich ulubionego serialu - twierdzi Lee Raftery, Wiceprezes Wykonawczy ds. Marketingu, NBCUniversal International Television. -
Nowe logo, wygląd i hasło 100% Charakteru są proste i intuicyjne. Pomogą nam dotrzeć do serc i umysłów naszych widzów i zwiększyć potencjał tej światowej marki.
W ramach odświeżenia stacji, Universal Channel rozpocznie premierowo emisję serialu akcji zatytułowanego
Arrow ze Stephenem Amellem w roli głównej. Tej jesieni widzowie zobaczą także nowe sezony swoich ulubionych serii, m.in.
Whitney,
Bananowy Doktor i
CSI: Miami oraz wiele hollywoodzkich hitów.
Za nowy wygląd Universal Channel odpowiedzialni są: Centralny Zespół Marketingu NBCU Universal International Television, nagrodzona w wielu konkursach agencja Red Bee Media i światowej sławy specjalista ds. strategii marek telewizyjnych, Lee Hunt.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.