reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Universal Channel odświeża oblicze [wideo]

dodano: 2013-09-18 15:55 | aktualizacja: 2013-09-18 16:55
autor: Łukasz Knapik | źródło: Universal Channel

Universal Channel NOWE!! Universal Channel poinformował o zmianach, jakie nastąpią na najważniejszym kanale w rodzinie Universal Networks International. - Cały czas pracujemy nad umocnieniem tej globalnej marki, by Universal Channel nadal dostarczał widzom wspaniałej rozrywki i stał się dla nich jeszcze bardziej atrakcyjny - zapewnia nadawca. Premiera nowego logo, wyglądu i hasła Universal Channel na polskim rynku odbędzie się 28 września. 2013 roku.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Universal Networks International ogłosił odświeżenie swojej flagowej stacji - Universal Channel. Zmiany zakładają pozycjonowanie marki, jako kanału zapewniającego świetną rozrywkę dzięki wyrazistym postaciom z filmów i seriali emitowanych na jego antenie. Stacja zaprezentuje również nowe logo i hasło - „100% Charakteru”. Odświeżony wizerunek Universal Channel w Polsce zostanie przedstawiony w sobotę 28 września.

- Odświeżenie Universal Channel podkreśla nasze przywiązanie do marki i jej długotrwały rozwój w Polsce - mówi Colin McLeod, Dyrektor Zarządzający Universal Networks International. - Ewolucja, która niesie za sobą premiery ekscytujących produkcji, takich jak nowy serial Arrow, pozwoli nam na wyróżnienie się wśród konkurencji i na umocnienie rozpoznawalności stacji wśród lokalnej widowni.

Universal Channel - najważniejszy kanał Universal Networks International - jest dostępny w 103 krajach i w aż 16 językach. Stacja wprowadza swoje nowe pozycjonowanie – w komunikacji marki będzie eksponować głównych bohaterów filmów i seriali. W 2013 roku zmiany nastąpią również na rynkach azjatyckim, afrykański, środkowo i wschodnioeuropejskich, rosyjskim, latynoamerykańskim, brazylijskim, brytyjskim i australijskim.

- Zdecydowaliśmy się na zmianę naszego pozycjonowania, gdyż doszliśmy do wniosku, że to właśnie silne charaktery są magnesem, który tydzień po tygodniu przyciąga widzów do ich ulubionego serialu - twierdzi Lee Raftery, Wiceprezes Wykonawczy ds. Marketingu, NBCUniversal International Television. - Nowe logo, wygląd i hasło 100% Charakteru są proste i intuicyjne. Pomogą nam dotrzeć do serc i umysłów naszych widzów i  zwiększyć potencjał tej światowej marki.

W ramach odświeżenia stacji, Universal Channel rozpocznie premierowo emisję serialu akcji zatytułowanego Arrow ze Stephenem Amellem w roli głównej. Tej jesieni widzowie zobaczą także nowe sezony swoich ulubionych serii, m.in. Whitney, Bananowy Doktor i CSI: Miami oraz wiele hollywoodzkich hitów.

Za nowy wygląd Universal Channel odpowiedzialni są: Centralny Zespół Marketingu NBCU Universal International Television, nagrodzona w wielu konkursach agencja Red Bee Media i światowej sławy specjalista ds. strategii marek telewizyjnych, Lee Hunt.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały TV w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...