dodano: 2013-09-30 14:51 | aktualizacja:
2013-09-30 15:10
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Netia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Centrum obsługi klienta stanowi pierwszą linię wsparcia technicznego dla klientów indywidualnych
Grupy Netia. Pracuje 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Uruchomiono tu 90 stanowisk do obsługi telefonicznej. Konsultanci odbierają tu każdego dnia średnio 2900 połączeń (odpowiednio 90 tys. miesięcznie i ponad milion rocznie).
Z bielską infolinią łączeni są klienci indywidualni
Netii z całej Polski, którzy zadzwonią z prośbą o pomoc techniczną. Konsultanci wstępnie diagnozują zgłoszenia Klientów, udzielają prostych porad technicznych, pomagają skonfigurować urządzenie czy uruchomić nowe usługi i opcje, a jeśli zajdzie taka potrzeba, rejestrują zgłoszenie o awarii. Sprawy wymagające dłuższego procesowania (np. kontaktu z innymi operatorami lub wyjazdem techników w teren) są kierowane do drugiej linii wsparcia, która od lat funkcjonuje w Katowicach.
- Z ogromną satysfakcją otwieramy dziś tak nowoczesną placówkę właśnie w Bielsku-Białej. Grupa Netia rozwija się, inwestuje i zatrudnia pracowników w całej Polsce - podkreślił
Mirosław Godlewski, prezes zarządu
Netii.
Centrum mieści się w dawnej siedzibie
Dialogu przy ul. K.I. Gałczyńskiego 25 (
Dialog w grudniu 2011 roku został kupiony przez
Netię i od ponad roku funkcjonuje w strukturach tej grupy telekomunikacyjnej).
- Prace remontowe rozpoczęły się na początku bieżącego roku, a rekrutacja - wiosną. Centrum pracuje pełną parą od wakacji - przybliża etapy realizacji projektu
Joanna Wcisło, dyrektor obsługi klienta w
Grupie Netia.
W centrum pracuje obecnie 130 osób. To w większości młodzi ludzie, którzy dopiero zaczynają zawodową karierę, a pracując w dużej nowoczesnej firmie mogą zdobyć cenne doświadczenia. Średnia wieku wynosi 27 lat. Wśród konsultantów jest nieco więcej mężczyzn niż kobiet (odpowiednio 73 i 57). Z Bielska-Białej pochodzi około 2/3 osób, reszta dojeżdża z Pszczyny, Czechowic-Dziedzic, Szczyrku, Ustronia, Żywca i Andrychowa, a nawet - Zabrza.
- Szukaliśmy przede wszystkim osób komunikatywnych i lubiących kontakt z ludźmi - podkreśliła
Joanna Wcisło, dyrektor obsługi klienta w
Netii.
- Przydaje się także „zacięcie" techniczne, ale niekoniecznie wymagane jest wykształcenie inżynierskie. Niewątpliwą zaletą pracy w naszym centrum są elastyczne formy współpracy. Można pracować tylko popołudniami, lub tylko w weekendy. Wszystkim konsultantom zapewnimy profesjonalne szkolenia z zakresu wiedzy technicznej, umiejętności komunikacyjnych i technik sprzedażowych. Cały czas można nadsyłać swoje aplikacje do pracy z nami, nie zamknęliśmy jeszcze procesu rekrutacyjnego - dodała.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.