dodano: 2013-10-01 19:12 | aktualizacja:
2013-10-01 19:51
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Fox International Channels Poland
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa oprawa
Fox Life to efekt globalnej strategii
Fox International Channels, mającej na celu ujednolicenie wizerunkowe kanału we wszystkich krajach, w których jest on dystrybuowany.
- Fox Life słucha i odpowiada na potrzeby widzów, dlatego nowa szata graficzna została stworzona z myślą zarówno o kobietach, jak i mężczyznach - nowoczesnych, aktywnych, z pasją, lubiących inteligentną, a zarazem relaksującą rozrywkę oraz wspólne wieczory przed telewizorem. Grafika oparta jest na świeżych, żywiołowych, energetyzujących barwach, które odzwierciedlają zarówno charaktery bohaterów występujących na Fox Life, jak i tych zasiadających przed telewizorami: pełnych emocji, optymizmu i energii - informuje nadawca.
Nowa szata graficzna z początkiem października br. zostanie wprowadzona we wszystkich elementach komunikacji kanału
Fox Life z widzami, zarówno na antenie, na odświeżonej stronie internetowej
www.foxlife.pl, jak i w działaniach marketingowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.