dodano: 2003-04-30 14:24 | aktualizacja:
2003-04-30 14:49
autor: Janusz Sulisz |
źródło: www.Parabola.cz
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Reklamowe spoty na TV A będą podzielone na kilka tematycznych sekcji: motoryzacja, finanse, ekonomia, rozrywka i czas wolny, technologie informacyjne, itd. Cena 1 minuty spotu reklamowego ma kosztować 500 koron słowackich.
Program TV A dzięki podpisaniu umowy z największa siecią kablową UPC od razu dotrze do 1 miliona widzów. Dopiero w 2004 roku planowana jest ekspansja na inne miasta na Słowacji: Dunajské Střredy, Nitra, Nový Zámek, Poprad, Preąov, Trenčín i Trnava.
Także w Czechach ma być kanał zakupowy - NAT1 od końca maja 2003 roku. Projekt uruchomienia NAT1 jest już opóźniony z powodów finansowych. NAT1 ma być nadawany z satelity, prawdopodobnie będzie kodowany i raczej mało prawdopodobne, że znajdzie się w ramach pakietu Czech Link z EuroBirda 1.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.