Od poniedziałku, 7 października 2013 roku widzowie kanałów FilmBox w siedmiu krajach mogą je oglądać w nowej odsłonie. Nadawca odświeżył i ujednolicił logotypy poszczególnych stacji. Zmieniona też została ich oprawa audiowizualna. Nowe logotypy otrzymało 12 kanałów produkowanych przez Kino Polska TV SA: FilmBox, FilmBox HD, FilmBox Extra, FilmBox Action, FilmBox Family, FilmBox Plus, FilmBox Extra1, FilmBox Arthouse, FashionBox HD, DocuBox HD, FightBox HD, Fast&FunBox HD. Kanały są dostępne w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Turcji, a także na Węgrzech i Słowacji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowe logotypy są lżejsze i bardziej nowoczesne. Wraz ze zmienioną oprawą kanałów wpisują się w najnowsze trendy designerskie. Wprowadzonej zmianie przyświeca idea jednolitości w różnorodności. Szeroka oferta kanałów FilmBox obejmuje film, modę, sport, sztukę i rozrywkę. Poprzez zmienioną oprawę graficzną nadawca chce pokazać, że w tym bogactwie możliwe jest połączenie korporacyjnej jedności z programową różnorodnością. Grafika została opracowana w taki sposób, aby dodatkowo podkreślić jeszcze dynamikę rozwoju ciągle rozrastającego się portfolio kanałów FilmBox.
Nowe logotypy łączy jednolity krój pisma i charakterystyczny element graficzny: umieszczony po prawej stronie czworokąt z białym napisem. Specyfika oferty poszczególnych stacji wyrażana jest za pomocą koloru. Wszystkie kanały filmowe posługują się czerwienią, pozostałe używają barw zarezerwowanych dla ich tematyki.
Nowa oprawa oraz koncepcja rebrandingu to efekt pracy działów graficznego i marketingu Kino Polska TV SA.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.