dodano: 2013-10-09 16:08 | aktualizacja:
2013-10-09 17:00
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Viacom International Media Networks
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Wybraliśmy już ośmioro uczestników, przedstawiliśmy ich naszym widzom. Startujemy z super ekipą i produkcją najbardziej rozrywkowego formatu tego roku. Wierzę, że temperamenty i przebojowość ludzi z Ekipy z Warszawy zjednają i im, i formatowi rzesze fanów spośród widzów MTV. Już teraz jestem przekonany, że pracujemy z nowymi polskimi gwiazdami gatunku „non-scripted” - komentuje produkcję
Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy
MTV Polska.
„Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” to największa produkcja
MTV w historii grupy kanałów wchodzących w skład
MTV Northern Europe. Już tej jesieni widzowie będą mogli śledzić losy grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn - wybranych w castingach w kilku miastach Polski. Uczestnicy polskiej edycji serialu zostali oficjalnie zaprezentowani w piątek, 4 października br., na fanpage’u programu. Piątek był też pierwszym dniem produkcji formatu. Przez kolejne cztery tygodnie kamery będą towarzyszyć uczestnikom
„Warsaw Shore” w domu, w pracy oraz na imprezach, które przybliżą wszystkim koloryt warszawskiego życia nocnego. Relacje z (nie)codzienności bohaterów programu można śledzić na stronie
www.mtv.pl, na
Facebooku stacji i profilach poszczególnych uczestników Warsaw Shore.
Amerykański pierwowzór
„Ekipy z Warszawy”, czyli
„Jersey Shore” zdobył olbrzymią popularność na całym świecie. Wyniki oglądalności programu były tak dobre, że wyprodukowano kilka lokalnych wersji programu, czyli
„Geordie Shore” (Newcastle, Anglia),
„The Valleys” (Cardiff, Walia) oraz
„Gandia Shore” (Gandia, Hiszpania).
- Każda z nowych edycji wzbogacała format MTV i dodawała lokalnego wymiaru. Teraz przyszła pora na Polskę - tłumaczy
Jerzy Dzięgielewski.
Według danych
Nielsen Audience Metrics (z okresu od 7 sierpnia 2012 do 7 sierpnia 2013, widzowie w wieku 13-24) wzrost liczby emisji programów w tym formacie wpływał na istotne zwiększenie udziału
MTV Polska w oglądalności. Postawienie nacisku na ten program, a zwłaszcza na jego lokalną mutację jest więc naturalnym ruchem.
- Ekipa z Warszawy to doskonały przykład na to, jak podążamy za preferencjami naszych widzów, za tym co ich bawi, co nakręca. Ułatwia nam to monetyzowanie propozycji programowych, czy konstruowanie propozycji promocyjnych na miarę potrzeb konkretnych firm i marek kierujących ofertę do młodych widzów. Warsaw Shore to z jednej strony kopalnia kontentu dla wielu platform a z drugiej - szerokie spectrum możliwości współpracy reklamowej - uzupełnia
Dariusz Janczewski, wiceprezes ds. sprzedaży oraz country manager w polskim oddziale
Viacom International Media Networks (
VIMN).
Producentem wykonawczym
„Warsaw Shore - Ekipa z Warszawyʺ jest
Golden Media Polska, doświadczony, niezależny producent programów telewizyjnych, odpowiedzialny za takie hity, jak:
„You can Dance - Po prostu tańcz",
„Bitwa na Głosy",
„Perfekcyjna Pani Domu",
„Bitwa o dom",
„Trinny i Susannah ubierają Polskę", czy
„Tak to leciało!”.
„Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” jesienią 2013 roku w MTV Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.