reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

HISTORY z oddzielnym sygnałem na Polskę [wideo]

dodano: 2013-10-14 14:46 | aktualizacja: 2013-10-14 15:04
autor: Łukasz Knapik | źródło: A+E Networks Poland

History Jak podaje koncern medialny A+E Networks Poland, uruchomiony został dedykowany Polsce sygnał HISTORY, dostępny zarówno w standardowej (SD), jak i wysokiej jakości (HD). Równolegle koncern rozpoczął największą w swojej historii kampanię reklamową promującą pierwszy serial fabularny na antenie HISTORY „Wikingowie”, emitowany od 21 października 2013 roku w każdy poniedziałek o 22:00.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wraz ze startem kampanii reklamowej „Wikingów” uruchomiony został oddzielny sygnał (feed) na HISTORY, który pozwoli na zmiany w ramówce kanału względem paneuropejskiej wersji stacji, w tym na wprowadzenie na antenę programów dostosowanych do potrzeb polskiej widowni, bloków autopromocyjnych oraz rozpoczęcie lokalnych akcji marketingowych. W zeszłym roku A+E Networks uruchomiło już polski feed na drugim kanale ze swojego portfolio – poświęconym zbrodniom i śledztwom CI POLSAT.

„Wikingowie” (9 odc. x 60 min.) to serial fabularny, którego pierwszą serię obejrzało ponad 80 milionów Amerykanów. Jest oparty na legendzie o Ragnarze Lodbroku (w tej roli Travis Fimmel), ciekawym świata wikingu, który stara się przełamywać wszelakie bariery i odkrywać nowe ziemie do podbicia. Ragnar – młody rolnik i głowa rodziny – jest głęboko sfrustrowany zachowawczą polityką swojego wodza, Jarla Haraldsona (w tej roli nagrodzony Złotym Globem Gabriel Byrne – In Treatment, Podejrzani, Ścieżka strachu), który każdego lata wysyła wikińskich najeźdźców na wschód, do krain zamieszkałych przez biednych Bałtów i Słowian. Jarl nie chce zaryzykować nowego kierunku wyprawy. Z pomocą swojego przyjaciela Flokiego (Gustaf Skarsgĺrd – Niepokonani, Zło) budują nową generację łodzi – szybszych, kunsztownie wykonanych i bardziej opływowych niż cokolwiek, co do tej pory pływało po morzach.



Oprócz Fimmela, Byrne’a i Skarsgĺrda w obsadzie serialu znaleźli się Katheryn Winnick (Bones-Kości; Miłość i inne używki) jako Lagertha, niezłomna i waleczna żona Ragnara; Jessalyn Gilsig (Glee, Herosi, Bez skazy, Friday Night Lights) jako Siggy, piękna i podstępna żona Jarla Haraldsona; George Blagden (Les Miserables Nędznicy, Gniew tytanów) jako Athelstan, młody mnich chrześcijański pojmany w czasie pierwszego najazdu Ragnara na Anglię oraz Clive Standen (Camelot, Robin Hood) jako Rollo, impulsywny, dziki i zazdrosny brat Ragnara.

W ramach kampanii promującej „Wikingów”, HISTORY zorganizowało event, którego atrakcję wieczoru stanowił występ Addictive TV – znanego brytyjskiego duetu DJ’ów, twórców muzycznych trailerów filmowych i mash-up’ów.



Kampania reklamowa serialu rozpoczęła się 7 października i potrwa do końca grudnia. Obejmuje ona współpracę z czołowymi operatorami – Cyfrowym Polsatem i UPC Polska, promocję telewizyjną na kanałach z portfolio koncernu A+E Networks Poland (HISTORY, HISTORY HD, CI POLSAT) oraz na głównej antenie Polsatu, reklamę prasową (m.in. Gazeta Wyborcza, Playboy, Tele Tydzień, Focus, To & Owo, Świat Wiedzy), internet (m.in. Onet.pl, Filmweb.pl), kino (Multikino), radio (RMF FM) oraz outdoor w 9 największych miastach Polski. Zaplanowana jest również szeroka promocja w mediach społecznościowych na Facebooku oraz YouTube. Międzynarodową kreację przygotował wewnętrzny dział A+E Networks. Planowaniem mediów w Polsce zajął się Polsat Media oraz dom mediowy OMD Media Direction.

„Wikingowie” podbili Amerykę – to najpopularniejszy nowy serial fabularny wśród stacji kablowych i satelitarnych w 2013 roku w USA. To pierwsza fabularna produkcja na HISTORY w Polsce i jesteśmy pewni, że ta kampania reklamowa przyciągnie widzów, którzy poznają nowy wymiar rozrywki – mówi Izabella Wiley, Dyrektor Generalna w A+E Networks Poland. Od dłuższego czasu HISTORY utrzymuje w czołówce kanałów dokumentalnych w Polsce w grupie komercyjnej, a oglądalność naszego kanału dynamicznie rośnie. Liczymy, że ta kampania pomoże zwiększyć świadomość naszej marki i ugruntować jej pozycję w Polsce.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały TV w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

669 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...