dodano: 2013-10-30 14:35 | aktualizacja:
2013-10-30 15:48
autor: Łukasz Knapik |
źródło: HBO Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Bez tajemnic” to pierwszy polski serial HBO. W trzecim sezonie główny bohater, psychoterapeuta Andrzej Wolski (Jerzy Radziwiłowicz) pomaga rozwiązać problemy swoim nowym pacjentom - Janinie (Stanisława Celińska), Małgorzacie (Magdalena Popławska), Konradowi (Piotr Głowacki) oraz Jeremiemu (debiutant Adrian Zaremba). Nowym superwizorem Andrzeja jest Tomasz - w tej roli Maciej Stuhr. Tym razem za kamerą stanęli Wojciech Smarzowski, Agnieszka Glińska, Marek Lechki, Bartosz Konopka, Agnieszka Holland i Kasia Adamik.
Kampania opiera się na kontekstowym dopasowaniu mediów. Poszczególne postacie i ich historie zostały umieszczone w precyzyjnie tematycznie dopasowanych mediach. Reklamy prasowe pojawią się m.in. w „Polityce”, „Gazecie Wyborczej”, „Pani” i „Zwierciadle”. Kampania radiowa obejmuje Trójkę, TOK FM, radio PiN i Chili Zet, natomiast kampania kinowa ma charakter zasięgowy i obejmuje największe kina w Polsce.
Kampania w internecie ma również charakter segmentacyjny. Działania reklamowe prowadzone są w serwisach tematycznych, m.in. dojrzewalnia.pl czy charaktery.eu, a także w serwisach opiniotwórczych, m.in. polityka.pl, newsweek.pl i dziennik.pl. Kampania obejmuje również komunikację w ramach serwisu społecznościowego Facebook, kreacje na Filmweb i Google, a także współpracę z blogerami. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media, za kreację odpowiada HBO. Kampania potrwa do końca listopada br.
Ważnym akcentem kampanii jest odkodowanie w całości dwóch poprzednich sezonów „Bez tajemnic” dla limitowanej liczby osób w serwisie www.hbogo.pl. Dodatkowo pierwsze pięć odcinków trzeciego sezonu serialu jest odkodowane w HBO GO.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.