dodano: 2013-11-02 16:39 | aktualizacja:
2013-11-02 17:11
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Telpol
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Komunikat operatora:
W odpowiedzi na docierające do nas informacje o próbach oszukania naszych Klientów, pragniemy państwa przestrzec przed osobami przekonującymi abonentów o przejęciu naszej firmy przez innego operatora, co oczywiście nie jest prawdą.
Zapewniamy państwa, że taka sytuacja nie ma miejsca. Ponadto informujemy także o wizytach fałszywych techników, którzy pod pretekstem wymiany kabla lub dekodera próbują wejść do państwa mieszkań. Przypominamy i prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności, sprawdzenie tożsamości osoby oraz wiarygodności działania firmy (kontakt telefoniczny dla sprawdzenia, czy taka firma w ogóle istnieje i pod jakim adresem znajduje się jej siedziba). A to, co najważniejsze: informujemy że w przypadku podpisania umowy w państwa domach istnieje możliwość wypowiedzenia umowy w terminie 10 dni od daty podpisania umowy. Najlepiej wypowiedzenie złożyć w formie pisemnej.
W wątpliwych sytuacjach prosimy o wykonanie telefonu do naszego call center (telefonicznego biura obsługi klienta, tel. 32 789 60 30), które udzieli wszystkich informacji o naszej firmie i sytuacji, w jakiej państwo się znaleźliście.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.