dodano: 2013-11-26 15:30 | aktualizacja:
2013-11-26 17:20
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Bardzo się cieszymy, że będziemy współpracować z SPT Networks jako broker czasu reklamowego. Kanały AXN to bardzo dobra oferta programowa zarówno dla wymagającego widza jak i dla reklamodawcy, który chce dotrzeć ze swoim przekazem do atrakcyjnej grupy celowej. Dołączenie stacji telewizyjnych AXN do oferty Premium TV wzbogaci nasze pakiety demograficzne - powiedział
Andrzej Karasowski, dyrektor
Premium TV.
Stacje telewizyjne należące do SPT Networks, CE osiągnęły w okresie I-X 2013 roku udział w rynku oglądalności telewizyjnej na poziomie 1,04 proc. w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje różnorodne kanały tematyczne i nowe ogólnokrajowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej.
Kanały z portfolio AXN dostępne są m.in. w Polsce, Rumunii, Bułgarii, w Czechach i Słowacji, na Węgrzech oraz w krajach bałkańskich - m.in. w Chorwacji, Serbii i Macedonii. Obecnie w AXN można zobaczyć takie hity jak: „Czarna lista”, „Elementary”, „Przekraczając granice” i wiele innych.
SPT jest właścicielem 18 firm producenckich i posiada biura w 33 krajach świata. W ofercie ma 124 kanały w 159 krajach świata, docierając ze swoimi usługami do ponad 840 milionów gospodarstw domowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.