dodano: 2013-11-25 14:55 | aktualizacja:
2013-11-26 20:17
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Universal Channel
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sherlock, pracująca w biurze w Londynie, będzie nadzorowała rozwój kanałów z portfolio Universal Networks International (UNI), a także będzie odpowiedzialna za dalsze zwiększanie obecności UNI na platformach, oraz wyznaczanie celów sprzedażowych we wszystkich rejonach.
- Jest nam niezwykle miło powitać Jo w zespole. Bogactwo jej doświadczeń będzie ogromnie pomocne w regulowaniu strategii sprzedaży w oddziałach i maksymalizacji dalszych możliwości rozwoju w całym dynamicznie rozwijającym się regionie - powiedział
Colin McLeod.
- Dołączenie do prężnie funkcjonującego działu UNI i uczestniczenie w dalszym rozwoju wysokiej jakości portfolio marek międzynarodowych jest dla mnie niezwykle interesujące. Nie mogę się doczekać tej współpracy - powiedziała
Jo Sherlock.
Jo Sherlock pracowała wcześniej w BT, gdzie pełniła funkcję doradcy ds. rozwoju biznesu. Prowadziła negocjacje dotyczące hurtowej dystrybucji kanałów sportowych z oferty firmy. Była specjalistą do spraw handlowych, a także do spraw rozwoju biznesu w Miramax, BT, The Walt Disney Company i Bloomberg. Sherlock rozpoczynała swoją karierę w Viacom. Ukończyła Neofilologię na Uniwersytecie w Durham.
Ta nominacja wynika z szeregu wydarzeń, które w ostatnim czasie miały miejsce w całym portfelu UNI na obszarze Emerging Markets. Universal Channel, kanał flagowy, został niedawno odświeżony na wszystkich terytoriach. Uruchomiono także sprzedaż reklam w Chorwacji. Tymczasem kanał 13th Street Universal zmienił nazwę w Polsce na bardziej lokalną - 13 Ulica. Telemundo zaś zostało pomyślnie wprowadzone w 48 krajach Afryki.
Pozycja UNI cały czas rośnie, wraz ze zbliżającymi się wdrożeniami kanałów na platformy Canal Digital w Holandii i Skylink w Czechach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.