reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Jo Sherlock w Universal Networks International

dodano: 2013-11-25 14:55 | aktualizacja: 2013-11-26 20:17
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Universal Channel

Universal Networks International - UNI NBC Universal ogłosiło, że Jo Sherlock została mianowana na nowoutworzone stanowisko Vice President, Commercial, Emerging Markets w Universal Networks International (UNI). Sherlock będzie koncentrowała się na bieżącej rozbudowie płatnej telewizji w regionie. Informację podał Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, do którego raportuje Sherlock.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sherlock, pracująca w biurze w Londynie, będzie nadzorowała rozwój kanałów z portfolio Universal Networks International (UNI), a także będzie odpowiedzialna za dalsze zwiększanie obecności UNI na platformach, oraz wyznaczanie celów sprzedażowych we wszystkich rejonach.

- Jest nam niezwykle miło powitać Jo w zespole. Bogactwo jej doświadczeń będzie ogromnie pomocne w regulowaniu strategii sprzedaży w oddziałach i maksymalizacji dalszych możliwości rozwoju w całym dynamicznie rozwijającym się regionie - powiedział Colin McLeod.

- Dołączenie do prężnie funkcjonującego działu UNI i uczestniczenie w dalszym rozwoju wysokiej jakości portfolio marek międzynarodowych jest dla mnie niezwykle interesujące. Nie mogę się doczekać tej współpracy - powiedziała Jo Sherlock.

Jo Sherlock pracowała wcześniej w BT, gdzie pełniła funkcję doradcy ds. rozwoju biznesu. Prowadziła negocjacje dotyczące hurtowej dystrybucji kanałów sportowych z oferty firmy. Była specjalistą do spraw handlowych, a także do spraw rozwoju biznesu w Miramax, BT, The Walt Disney Company i Bloomberg. Sherlock rozpoczynała swoją karierę w Viacom. Ukończyła Neofilologię na Uniwersytecie w Durham.

Ta nominacja wynika z szeregu wydarzeń, które w ostatnim czasie miały miejsce w całym portfelu UNI na obszarze Emerging Markets. Universal Channel, kanał flagowy, został niedawno odświeżony na wszystkich terytoriach. Uruchomiono także sprzedaż reklam w Chorwacji. Tymczasem kanał 13th Street Universal zmienił nazwę w Polsce na bardziej lokalną - 13 Ulica. Telemundo zaś zostało pomyślnie wprowadzone w 48 krajach Afryki.

Pozycja UNI cały czas rośnie, wraz ze zbliżającymi się wdrożeniami kanałów na platformy Canal Digital w Holandii i Skylink w Czechach.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...