dodano: 2013-12-05 15:43 | aktualizacja:
2013-12-05 15:46
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Discovery Media będzie specjalizować się w oferowaniu klientom niestandardowych rozwiązań reklamowych na następujących kanałach z portfolio Discovery Networks:
Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science i Animal Planet. Zespół będzie także odpowiedzialny za koordynację współpracy z zewnętrznymi biurami reklamy w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i Słowacji.
Wśród oferowanych niestandardowych rozwiązań Discovery Media znajdują się m.in. partnerstwo i sponsoring kanału, winiety programowe i komercyjne, „smart ideas” czy brandowany blok reklamowy.
- Jestem przekonana, że koncentrując się na dostarczaniu najwyższej jakości produktów i kreatywnych niestandardowych rozwiązań reklamowych będziemy mogli jeszcze lepiej zaspakajać potrzeby klientów. Badania wskazują, że siła marki naszych kanałów ma pozytywny wpływ na postrzeganie przekazów reklamodawców i dlatego będziemy rozwijać ofertę w tym zakresie - powiedziała
Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.
Sprzedaż i planowanie czasu reklamowego na kanałach Discovery Networks w Polsce zostaną powierzone od stycznia 2014
Premium TV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.