Firma Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA), oddział Discovery Communications, największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie, z dniem 1 grudnia 2013 roku awansowała Bartłomieja Główczyńskiego, wcześniej Marketing Directora, na stanowisko Channel Director Lifestyle.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na nowym stanowisku będzie on kontynuował rozwój portfolio kanałów lifestylowych, w tym TLC, ID i Animal Planet, raportując do Richarda Pembroke, Head of Channels CEN w Discovery Networks CEEMEA.
- W ostatnich trzech latach wprowadziliśmy na rynek dwa flagowe kanały, TLC i ID, oraz przekształciliśmy Discovery World w Discovery Turbo Xtra. Podjęte działania przyniosły 30-procentowy wzrost udziałów oglądalności kanałów z portfolio Discovery Networks w grupie komercyjnej widzów. W związku z tym, aby zbudować dogodną platformę dla dalszego wzrostu, dokonaliśmy podziału naszego portfolio na kanały lifestyle oraz kanały dokumentalne. Bartek miał znaczący wkład w ten proces. Jest właściwą osobą do zarządzania kanałami lifestylowymi oraz poprowadzenia z sukcesem TLC, ID i Animal Planet ku dalszemu rozwojowi - powiedział Richard Pembroke, Head of Channels CEN w Discovery Networks CEEMEA.
Jako Channel Director Lifestyle Bartłomiej Główczyński jest odpowiedzialny za całościowe funkcjonowanie i rozwój kanałów TLC, ID oraz Animal Planet. Do jego zadań należy również zarządzanie i rozwijanie zespołu zajmującego się ofertą programową, marketingiem, PR, kampaniami on-air oraz działaniami w mediach społecznościowych.
Bartek pracuje w Discovery Networks od 10 lat. Swoją karierę rozpoczynał w zespole sprzedaży. Następnie rozwijał ofertę Brand Partnership firmy, a potem pełnił funkcję Marketing Directora. Był odpowiedzialny za liczne kampanie marketingowe dla Discovery Channel, a także za kampanie związane z wprowadzeniem na rynek i rebrandingiem kanału TLC, rebrandingiem ID oraz wprowadzeniem Discovery Turbo Xtra.
Jednocześnie Discovery Networks prowadzi rekrutację na stanowisko Channel Director Factual, którego zadaniem będzie rozwój kanałów dokumentalnych, w tym Discovery Channel, Discovery Science i Discovery Turbo Xtra. Do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego Richard Pembroke, Head of Channels CEN, będzie kontynuował zarządzanie portfolio kanałów dokumentalnych Discovery Networks.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.