reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Discovery Networks: Bartłomiej Główczyński awansuje

dodano: 2013-12-10 14:09 | aktualizacja: 2013-12-10 14:12
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Discovery Channel

Discovery Networks Firma Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA), oddział Discovery Communications, największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie, z dniem 1 grudnia 2013 roku awansowała Bartłomieja Główczyńskiego, wcześniej Marketing Directora, na stanowisko Channel Director Lifestyle.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na nowym stanowisku będzie on kontynuował rozwój portfolio kanałów lifestylowych, w tym TLC, ID i Animal Planet, raportując do Richarda Pembroke, Head of Channels CEN w Discovery Networks CEEMEA.

- W ostatnich trzech latach wprowadziliśmy na rynek dwa flagowe kanały, TLC i ID, oraz przekształciliśmy Discovery World w Discovery Turbo Xtra. Podjęte działania przyniosły 30-procentowy wzrost udziałów oglądalności kanałów z portfolio Discovery Networks w grupie komercyjnej widzów. W związku z tym, aby zbudować dogodną platformę dla dalszego wzrostu, dokonaliśmy podziału naszego portfolio na kanały lifestyle oraz kanały dokumentalne. Bartek miał znaczący wkład w ten proces. Jest właściwą osobą do zarządzania kanałami lifestylowymi oraz poprowadzenia z sukcesem TLC, ID i Animal Planet ku dalszemu rozwojowi - powiedział Richard Pembroke, Head of Channels CEN w Discovery Networks CEEMEA.



Jako Channel Director Lifestyle Bartłomiej Główczyński jest odpowiedzialny za całościowe funkcjonowanie i rozwój kanałów TLC, ID oraz Animal Planet. Do jego zadań należy również zarządzanie i rozwijanie zespołu zajmującego się ofertą programową, marketingiem, PR, kampaniami on-air oraz działaniami w mediach społecznościowych.

Bartek pracuje w Discovery Networks od 10 lat. Swoją karierę rozpoczynał w zespole sprzedaży. Następnie rozwijał ofertę Brand Partnership firmy, a potem pełnił funkcję Marketing Directora. Był odpowiedzialny za liczne kampanie marketingowe dla Discovery Channel, a także za kampanie związane z wprowadzeniem na rynek i rebrandingiem kanału TLC, rebrandingiem ID oraz wprowadzeniem Discovery Turbo Xtra.

Jednocześnie Discovery Networks prowadzi rekrutację na stanowisko Channel Director Factual, którego zadaniem będzie rozwój kanałów dokumentalnych, w tym Discovery Channel, Discovery Science i Discovery Turbo Xtra. Do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego Richard Pembroke, Head of Channels CEN, będzie kontynuował zarządzanie portfolio kanałów dokumentalnych Discovery Networks.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...