dodano: 2014-01-29 16:21 | aktualizacja:
2014-01-29 16:35
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: TVP/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Strona
Piłka Nożna TVP, której liczba fanów przekracza obecnie 102 tys., osiągnęła jeden z najwyższych stopni zaangażowania użytkowników spośród wszystkich znajdujących się w zestawieniu. Raport jest cyklicznym podsumowaniem aktywności i wyników polskich fanpage’ów. Na Piłka Nożna TVP można znaleźć linki do publikowanych jeszcze w trakcie transmisji materiałów wideo ze strony SPORT.TVP.PL, oglądać wideoblogi komentatorów, a także brać udział w konkursach realizowanych w trakcie meczów piłkarskich. Fanpage jest prowadzony przez zespół internetowy TVP Sport, nie zaś – jak to często jest praktykowane w mediach – przez wyspecjalizowaną agencję PR.
-
To właśnie sprawia, że redakcja może na bieżąco reagować na wydarzenia sportowe, zapowiadać materiały wideo, które będą dostępne na stronie lub publikować zakulisowe zdjęcia z transmisji sportowych. Relacje Telewizji Polskiej przyciągają od lat rekordowo wielu internautów, którzy dzięki naszej aktywności na facebooku mogą być jeszcze bliżej wydarzeń sportowych - podsumowuje Marian Kubalica, zastępca dyrektora TVP Sport.
TVP Sport zarządza również drugim fanpage’em, będącym bezpośrednim profilem stacji na facebooku. Strona
TVP Sport, której liczba fanów zbliża się do 100 tys., będzie głównym miejscem kontaktu z widzami w czasie transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Widzowie korzystający z facebooka znajdą tam informacje o transmisjach TVP, linki do streamingu transmisji internetowych na 15 kanałach dyscyplin, a także posty komentatorów TVP z Soczi.
Niestety nadal nie wiadomo, czy i kiedy kanał TVP Sport HD będzie dostępny w platformie nc+ i w Cyfrowym Polsacie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.