dodano: 2014-02-28 13:22 | aktualizacja:
2014-02-28 14:48
autor: Janusz Sulisz |
źródło: 4fun Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Marcin Wojtasik, nowa osoba w strukturach 4fun Media, ma kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych, m.in. dla marek: Plus, iPlus, Panasonic (Viera, Lumix), Bonduelle, Inteligo, Sferis, Microsoft, ASUS, Komandor, Danone, Polska The Times, Dalkia. Pracował w działach strategii i komunikacji reklamowej w agencjach Dougfaberfamily (aktualnie Change Integrated) i Young&Rubicam. Zajmował się również konsultingiem i współpracą z klientami jako niezależny doradca. Jest specjalistą w zakresie tworzenia koncepcji i prowadzenia działań marketingowych zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w obszarze digital. Wojtasik ma doświadczenie w budowie i zarządzaniu zespołami marketingowymi - odpowiadał za tworzenie zespołów w wiodących firmach z sektora IT i nowych mediów. Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu 4fun Media współpracował z firmą NANOVO, gdzie odpowiadał za strategię rozwoju produktów i usług z obszaru Digital Signage.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.