reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Marta Fiedczak-Olejarz w Discovery Networks Polska

dodano: 2014-03-12 14:53 | aktualizacja: 2014-03-12 14:55
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Discovery Networks Polska

Marta Fiedczak-Olejarz Marta Fiedczak-Olejarz dołączyła do zespołu Discovery Networks Polska, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko Consumer Marketing & PR Manager Lifestyle. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej i public relations dla kanałów lifestylowych: TLC, ID i Animal Planet.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Fiedczak-Olejarz ma ponad 8-letnie doświadczenie w branży public relations produktów lifestylowych. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w TVN, gdzie przez ponad sześć lat zajmowała się opracowywaniem i wdrażaniem strategii public relations dla kanałów tematycznych, sztandarowych programów i seriali stacji.

Wcześniej związana była z agencją public relations On Board, gdzie odpowiadała głównie za projekty dla takich klientów jak: Electronic Arts, Clear Channel czy HBO.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

669 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...