reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Eurosport promuje Shell Eco-marathon Europe 2014

dodano: 2014-03-25 19:19 | aktualizacja: 2014-03-25 21:04
autor: Łukasz Knapik | źródło: Eurosport Polska

Eurosport logo od połowy 2011 Eurosport i firma Shell będą współpracować przy promocji imprezy Shell Eco-marathon Europe 2014. Po raz pierwszy w 30-letniej historii tej imprezy Shell zdecydował się na współpracę z zewnętrznym partnerem medialnym. Działania promocyjne Eurosportu obejmą między innymi relacje w telewizji i Internecie.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Shell Eco-marathon Europe 2014 odbędzie się w dniach 15-18 maja w Rotterdamie i weźmie w nim udział trzy tysiące studentów z 26 państw. Zadaniem uczestników jest samodzielne zaprojektowanie i zbudowanie jak najbardziej energooszczędnych pojazdów, które mają pokonać jak największą odległość.

Partnerstwo Shella i Eurosportu ma zapewnić największą jak dotąd ekspozycję medialną tej imprezy i podkreślić pozycję Shella jako lidera rozwoju nowych technologii. Eurosport dotrze z tym przekazem do 54 krajów i 133 milionów gospodarstw domowych. Kanał wyemituje poświęcony Shell Eco-marathon 26-minutowy program, który będzie miał premierę 24 maja br. Jego gospodarzem będzie kierowca testowy teamu Ferrari w Formule 1 Pedro de la Rosa.

Eurosport wyprodukuje również serię sześciu krótkich filmów, które zostaną wyemitowane przed i po imprezie w Rotterdamie. Począwszy od 10 maja br. widzowie Eurosportu będą mogli w nich śledzić postępy drużyn w konstruowaniu najbardziej ekonomicznych pojazdów.

Shell Eco Marathon Europe 2014 będzie również promowany podczas wyścigów FIA WTCC, których producentem jest Eurosport. Na torze Hungaroring (4 maja br.) usytuowane będzie specjalne stoisko, a na torze Spa-Francorchamps (22 czerwca br.) najlepszy pojazd zaprezentuje się publiczności na torze.

- Przez 25 lat istnienia Eurosport był liderem telewizyjnych i cyfrowych innowacji. Cieszymy się, że zostaliśmy pierwszym partnerem medialnym firmy Shell, która w swojej branży również poświęca się rozwojowi nowych technologii - powiedział Olivier Fisch, Global Commercial Director w Grupie Eurosport.

- Ogromnie się cieszymy z powodu współpracy z Eurosportem. Shell Eco-maraton to niezwykle prestiżowe wydarzenie, które dzięki zasięgowi Eurosportu ma szansę stać się znane szerszej publiczności - dodał Sven Herold, Head of Creative Visual w Shellu.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Motosport


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...