Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Co w ofercie platformy Max?
Na ofertę programową platformy
Max będą składać się seriale, filmy pokazywane wkrótce po premierach kinowych, produkcje dokumentalne oraz kultowe programy telewizyjne i międzynarodowe wydarzenia sportowe. Jak informuje Warner Bros. Discovery,
Max zapewni subskrybentom ponad dwukrotnie większą bibliotekę treści w porównaniu z HBO Max.
Na platformie Max, już 17 czerwca, zadebiutuje 2. sezon serialu HBO Original
„Ród Smoka”. Subskrybenci Max zyskają dostęp do takich filmów, jak:
„Barbie”, „Aquaman i Zaginione Królestwo” czy
„Wonka”, a także oryginalnych produkcji HBO –
„Detektyw: Kraina nocy”, „Reżim”, „Sympatyk” czy premierowy 2. sezon serialu
„Przeklęty: Życie i śmierć Roberta Dursta”. W przyszłości na platformie pojawią się także takie seriale Max Original, jak: 2. sezon
„Odwilży” Xaverego Żuławskiego czy
„Pingwin” oraz film
„Diuna: Część Druga”.
Jeszcze w tym roku w serwisie zadebiutują polskie dokumenty Max Original –
„Król Zanzibaru”, „Łowcy skór” czy
„Hope” Martyny Wojciechowskiej. Max w Polsce pracuje także nad 2 nowymi produkcjami serialowymi, do których zdjęcia rozpoczną się już wkrótce.
Serwis streamingowy Max zaoferuje użytkownikom także dostęp do kanałów telewizyjnych w różnych kategoriach tematycznych, w tym do
TVN24 i
CNN.
Na platformie Max będzie można zobaczyć też każdy moment
Letnich Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024.
– Ogromnie się cieszę mogąc podzielić się ekscytującą informacją, że wejście Max na polski rynek nastąpi już w czerwcu. Max będzie platformą, na której użytkownicy znajdą niezrównaną bibliotekę treści – najlepsze światowe i polskie filmy oraz seriale. Mam nadzieję, że dostarczą one naszym widzom mnóstwo rozrywki, niezapomniane emocje i wzruszenia. Max otwiera również przed całą branżą, w tym rynkiem reklamy i dystrybucji, nowe możliwości współpracy. Na tę chwilę czekaliśmy 2 lata. Jest to ważny krok na drodze rozwoju naszych platform streamingowych. Staramy się, by były one jak najlepiej dopasowane do potrzeb i gustów naszych widzów. To także nowy rozdział w obszarze inwestycji Warner Bros. Discovery w Polsce w najlepsze treści lokalne. Chcemy stać się platformą pierwszego wyboru, na której każdy odbiorca znajdzie dla siebie niezliczone tytuły filmowe, dokumentalne, serialowe, telewizyjne, a ponadto sport, informacje i programy dla dzieci – mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.
Na części europejskich rynków Max będzie dostępny już 21 maja, między innymi w państwach skandynawskich, Europy Środkowo-Wschodniej czy Półwyspu Iberyjskiego. Po zakończeniu procesu uruchomienia platformy w Europie, Max będzie dostępny w
25 krajach w regionie. Globalny zasięg serwisu Max obejmie łącznie
65 państw i terytoriów.
– W Max stworzymy przestrzeń, w której każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. Głęboko wierzę w to, że Max będzie inspirować i angażować użytkowników w Polsce, tak, jak z sukcesem robi to w USA i Ameryce Łacińskiej. Jesteśmy na progu czegoś wielkiego – unikatowego połączenia naszych najważniejszych marek, czyli HBO, Warner Bros. oraz uniwersum DC, z najpopularniejszymi wśród widzów produkcjami lokalnymi. Max to wyjątkowa oferta dostępna zarówno w formie „na żądanie”, jak i kanałów linearnych. Max będzie niezrównany pod względem contentowym i bardzo konkurencyjny cenowo – podkreśla Maciej Gozdowski, Group Vice President – Streaming w TVN Warner Bros. Discovery.
Platforma Max także w modelu z reklamami
Użytkownicy Max w Polsce będą mogli uzyskać dostęp do treści także w modelu
Ad Lite –
„w bardzo korzystnej cenie połączonej z ograniczoną liczbą reklam”.
– Wprowadzenie pakietu z reklamami w Max to wyraz naszego zobowiązania do tworzenia innowacji w każdym obszarze działalności, w tym także w zakresie produktu reklamowego. Rozległe doświadczenia związane z Ad Lite wynieśliśmy z Playera, w którym ten model z powodzeniem funkcjonuje od kilku lat. Wprowadzamy nowe rozwiązania technologiczne, które pierwszy raz umożliwią reklamodawcom komunikację przy różnorodnych treściach wysokiej jakości, które nigdy wcześniej nie były dostępne w modelu reklamowym. Kompletny ekosystem streamingowy TVN Warner Bros. Discovery będzie bezprecedensowy na polskim rynku i umożliwi emisję reklam na jeszcze większą skalę przy najlepszym lokalnym i światowym contencie. Z perspektywy naszego produktu reklamowego, jest to kolejna przełomowa innowacja produktowa po wprowadzeniu DAI, Ad_Auction, kanałów nowej generacji FAST i oferty BVOD. Rewolucja na rynku reklamy wideo staje się faktem – mówi Dorota Żurkowska, Senior Group Vice President – Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
Jakie pakiety zaoferuje Max?
Oferta pakietowa Max ma być
„konkurencyjna” i wyróżniać się
„dostosowaniem do potrzeb odbiorców”. W Polsce Max zaoferuje
3 różne pakiety, z możliwością wykupienia subskrypcji miesięcznej lub rocznej oraz
pakiet dodatkowy Kanały TV i Sport za miesięczną opłatą.
Dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 będzie zagwarantowany we wszystkich pakietach, co oznacza, że każdy użytkownik platformy uzyska pełny dostęp do relacji.
Pakiet dodatkowy
Kanały TV i Sport będzie mógł dokupić każdy użytkownik subskrybujący platformę.
Kanały i treści dostępne na żywo w ramach każdego z pakietów mogą zawierać reklamy.
Pakiet podstawowy:
- seriale, filmy i programy na 2 obsługiwanych urządzeniach jednocześnie
- jakość Full HD
- obecność reklam
Pakiet Standard:
- seriale, filmy i programy na 2 obsługiwanych urządzeniach jednocześnie
- jakość Full HD
- możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je offline
- brak reklam
Pakiet Premium:
- seriale, filmy i programy na 4 obsługiwanych urządzeniach jednocześnie
- jakość Full HD lub 4K, dźwięk Dolby Atmos przy wybranych tytułach
- możliwość pobrania do 100 tytułów, aby oglądać je offline
- brak reklam
Pakiet dodatkowy Kanały TV i Sport:
- kanały na żywo m.in. stacje informacyjne – TVN24 i CNN, rozrywkowe – TVN, TVN7, dla dzieci – Cartoon Network i Cartoonito, sportowe – Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz relacje z wydarzeń sportowych, w tym tenisowych Wielkich Szlemów, Pucharu Świata w skokach narciarskich, Speedway Grand Prix, kolarskich wielkich tourów, wyścigu 24h Le Mans i innych
- dostępny jako dodatek do każdego bazowego pakietu
- oglądnie kanałów telewizyjnych i relacji sportowych na 2 obsługiwanych urządzeniach jednocześnie (w ramach możliwości pakietu bazowego)
Warner Bros. Discovery na razie nie ujawnił cen subskrypcji wyżej wymienionych pakietów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.