dodano: 2014-05-22 11:04 | aktualizacja:
2014-05-22 11:06
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Polo TV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Polo TV to stacja, która odniosła wielki sukces rynkowy zyskując pozycję lidera oglądalności wśród stacji muzycznych i dystansując zachodnie kanały, takie jak MTV czy VIVA. Polo TV osiąga 1,2 proc. udziału w grupie komercyjnej (16-49) oraz 1,1 proc. wśród wszystkich widzów - czytamy w komunikacie nadawcy.
Stacja codziennie dociera do 2,4 mln widzów, co stanowi 7 proc. widzów telewizji w Polsce, a zasięg miesięczny stacji to 14 milionów widzów - to znaczy, że na kanale chociaż na moment zatrzymuje się 40 proc. populacji widzów w Polsce.
Reklamodawcy przekonali się do prowadzenia działań komercyjnych w Polo TV. Na antenie stacji promowało się już blisko 1000 marek.
-
W ramówce Polo TV emitowana jest pogodna muzyka i rozrywka pozbawiona agresji i negatywnych treści, z czym mamy często do czynienia w telewizji. Przyjazne środowisko programowe pozytywnie wpływa także na odbiór reklam przez widzów. Zarówno wyniki stacji, jak i jej program, stanowią atrakcyjną ofertę dla reklamodawców - mówi Andrzej Szpalerski, zastępca dyrektora ds. badań w IDMnet.
Kanał
Polo TV wystartował w maju 2011 roku i szybko zyskał popularność wśród widzów. Początkowo był dostępny za pośrednictwem przekazu satelitarnego i w telewizjach kablowych, a w grudniu 2011 roku wszedł także do oferty naziemnej telewizji cyfrowej MUX 1, dzięki czemu dostęp do kanału uzyskało ok. 90 proc. Polaków.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.