dodano: 2014-08-04 11:57 | aktualizacja:
2014-08-04 14:45
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: AMC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Seriale AMC Networks
„Halt and Catch Fire” i
„The Divide”, wyprodukowane przez AMC Studios, będą jednymi z pierwszych własnych seriali tego nadawcy debiutujących na całym świecie na antenie AMC. AMC pokaże także popularne, uznane filmy takich wytwórni, jak MGM, Paramount i Sony.
Ed Carroll, dyrektor operacyjny AMC Networks, powiedział: -
W ostatnich latach AMC zdefiniował na nowo pojęcie serialu w pay-tv dzięki swojemu „kinowemu” podejściu do własnych seriali, w tym „The Walking Dead”, „Mad Men” i „Breaking Bad”. Naszą intencją jest powielenie tej pomyślnej na amerykańskim rynku strategii, rozszerzenie marki AMC na cały świat oraz stworzenie szerokiej sieci dystrybucji dla naszych własnych treści.
Za ofertę programową, marketing, biznes i strategiczny rozwój globalnych sieci AMC odpowiedzialny jest prezes AMC Global i Sundance Channel Global,
Bruce Tuchman.
Ignacio Fernandez Vega, dyrektor globalnych treści Telefónica, powiedział: -
Cieszymy się z dodania nowego kanału AMC do Movistar TV. Z tym nowym dodatkiem nadal konsolidujemy naszą ofertę treści, pozycjonując Movistar TV jako wiodącą platformę płatnej telewizji w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej.
W zeszłym miesiącu firma ogłosiła rebranding niedawno przejętej firmy Chellomedia (która obejmowała MGM Channel) na AMC Networks International (
więcej tutaj). AMC Networks International składa się z sześciu jednostek: Asia-Pacific; Central Europe; Iberia; Latin America; Zone (EMEA) i DMC.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.