22 sierpnia br. nadawca odświeżył logo informacyjno-rozrywkowego kanału Superstacja. Równocześnie wprowadzono nową oprawę graficzną stacji. Dodajmy, iż jest to już kolejna wersja logotypu tego kanału. Dotychczasowa funkcjonowała od listopada 2011 roku (więcej tutaj). Kanał na rynku obecny jest od 2006 roku (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ofercie Superstacji widzowie znajdą serwisy informacyjne, programy publicystyczne i rozrywkowe. Wśród gwiazd kanału są: Janina Paradowska, Eliza Michalik, Sandra Ryncarz, Klaudia Wiśniowska, Beata Cwalińska, Anna Szatybełko, Karolina Kozińska, Agnieszka Ludwisiak-Wypior, Anna Matusiak, Kamila Chlebińska,Małgorzata Nowicka-Aftowicz, Adrian Gąbka, Wojciech Jagielski, Jakub Wątły, Jacek Zimnik, Piotr Jędrzejek, Jarema Jamrożek, Tomasz Grzelewski, Piotr Gembarowski, Wiktor Bater, Mariusz Max Kolonko i Tadeusz Drozda.
Stacja dostępna jest w pakietach platform satelitarnych (Cyfrowy Polsat, nc+, Orange TV) oraz wybranych sieci kablowych i IPTV. Nadawcą kanału jest spółka Superstacja, która należy do grupy kapitałowej Zygmunta Solorza-Żaka, wraz z partnerami i podmiotami zależnymi właściciela m.in. Cyfrowego Polsatu. Przypomnijmy, iż w 2013 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) przedłużyła Superstacji koncesję do 2026 roku (więcej tutaj).
Dodajmy, iż według wcześniejszych zapowiedzi nadawcy, jest on „gotowy w 100 proc. na nadawanie w wysokiej rozdzielczości”(więcej tutaj). Wciąż jednak nie wiadomo, kiedy Superstacja HD pojawi się na rynku.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.