reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Telezakupy Mango znów z nowym logo

dodano: 2015-11-22 17:33 | aktualizacja: 2015-11-23 19:46
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVN/tvnfakty.pl/satkurier.pl

Telezakupy Mango 24 Mango24 Spółka Mango Media z Gdyni, należąca do Grupy TVN, ponownie dokonała modyfikacji logotypu marki Mango, a co za tym idzie także kanału Mango. Jak zapewnia nadawca, nowe logo opiera się na silnej świadomości i wysokiej rozpoznawalności marki Mango, a jednocześnie toruje jej drogę do wdrożenia nowoczesnych rozwiązań i obecności w wielu kanałach sprzedaży, odzwierciedlając tym samym obserwowane zmiany w potrzebach i zwyczajach zakupowych konsumentów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według nadawcy, nowy, atrakcyjny projekt logo ma wskazywać na większą otwartość i komunikatywność marki, a także lepiej oddawać jej dynamikę. Ma również na celu podkreślić znaczenie zmian przeprowadzonych w ostatnim czasie w ofercie produktowej Mango, w tym w szczególności znacznego poszerzenia asortymentu i ukierunkowania go na produkty wysokiej jakości, a także rozwoju wielu innowacyjnych kanałów dystrybucji i silnego rozwoju e-commerce w firmie.

- Bardzo się cieszymy, mogąc zaprezentować nowe logo firmy Mango. W trakcie swojej 26-letniej historii Mango stało się w Polsce marką pierwszego wyboru dla osób zainteresowanych łatwymi, szybkimi i wygodnymi telezakupami. Po latach, wobec coraz bogatszej oferty asortymentowej i dynamicznego wzrostu e-commerce odczuwaliśmy potrzebę aktualizacji i uspójnienia wizerunku marki. Spodziewamy się, że odświeżone logo i identyfikacja wizualna przyczynią się do dalszego wzmocnienia reputacji Mango jako nowoczesnego, wiarygodnego i przyjaznego sprzedawcy

- powiedział Lars Buschbom, prezes zarządu Mango Media.


Zmiana logotypu marki Mango objęła styl, czcionkę, kolor, kształt i projekt ogólny znaku. Według zapewnień nadawcy, nowa wersja logo zawiera czytelniejszą czcionkę, łagodniejsze kolory, symbol graficzny i linię nadającą całości większą przejrzystość i stabilność. W efekcie ewolucji logotypu powstał znak, który bazuje na dużej rozpoznawalności marki, zachowując jej unikalny charakter i kluczowe skojarzenia z nią związane (doświadczenie, dostępność, zaufanie), a jednocześnie zyskuje nowy aspekt świeżości, nowoczesności i przyjazności.

Kanał Mango z nowym logo, foto: TVN


Nowe logo zaprojektował brand coach Juergen Castner oraz zespół projektowy z firmy Sellery Advertising Forces Network GmbH.

- Modernizacja wizerunku tak powszechnie znanej i ugruntowanej marki medialnej była dla nas ekscytującym i wspaniałym zadaniem. Chcieliśmy przede wszystkim zachować wyjątkowość Mango, starając się jednocześnie wyjść z czystym, otwartym i charakterystycznym projektem, który byłby zorientowany na przyszłość i spełniał oczekiwania wymagających konsumentów funkcjonujących w bardzo dynamicznym otoczeniu rynkowym. Wierzę, że nowe logo otworzy przed Mango drzwi do przyszłości

- powiedział Juergen Castner, brand coach w Sellery Advertising Forces Network GmbH.


Nowa identyfikacja wizualna zostanie wdrożona we wszystkich kanałach sprzedaży Mango (telewizja, e-commerce, m-commerce, detal), materiałach i nośnikach komunikacji marketingowej.

Dodajmy, iż jest to kolejna modyfikacja logotypu Mango. Poprzedniej dokonano latem ubiegłego roku, jednak po pewnym czasie powrócono do poprzedniej wersji logo (więcej tutaj).

Dotychczasowe logo kanału Mango, foto: archiwum

Logo kanału Mango wprowadzone latem ubiegłego roku, foto: archiwum


Produkty Telezakupów Mango są dostępne w ofercie telewizyjnej (m.in. w pasmach emitowanych w kanałach Grupy TVN) i w sieci, a wybrane także w niektórych sklepach sieci Kaufland (Kaufland Polska Markety) (więcej tutaj) i w marketach OBI (OBI Centrala Systemowa Sp. z o.o.) (więcej tutaj). Kanał Mango jest dostępny w niekodowanym przekazie z satelity Eutelsat Hot Bird 13°E. Znajduje się w ofercie platform satelitarnych (nc+, Cyfrowy Polsat, Orange TV) i wybranych sieci kablowych. Niekodowany przekaz jest dostępny również w Internecie (przejdź na stronę). Na początku listopada br. stacja zadebiutowała w naziemnej telewizji cyfrowej (NTC), w ramach lokalnego multipleksu MUX L4 (więcej tutaj). Według nadawcy, kanał dociera do ponad 9 milionów abonentów sieci kablowych i platform satelitarnych, przyciąga stale rosnącą liczbę internautów (obecnie około 1 miliona miesięcznie) i posiada kilkaset tysięcy aktywnych klientów.

Aktualizacja

Jak poinformował serwis satkurier.pl nadawca, marka pod którą działa firma oraz telewizyjny kanał zakupowy to Mango. Dodajmy, iż wcześniej stacja nadawała pod nazwą Mango 24, natomiast według zapisu w koncesji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) pełna nazwa brzmi Telezakupy Mango 24. Przypomnijmy, iż spółka Mango Media z Gdyni powstała w 1989 roku. W 2003 roku rozpoczął nadawanie kanał telewizyjny (próbne już w 2002 roku), którego nadawcą jest spółka Mango Media. W 2007 roku 100 procent udziałów w niej przejęła Grupa TVN, należąca obecnie do Scripps Networks Interactive. W 2013 roku KRRiT przedłużyła stacji koncesję o kolejne 10 lat (więcej tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...