Grupa TVN na stronie internetowej zaprezentowała nowe logo Telezakupów Mango oraz kanału telewizyjnego Telezakupy Mango 24. Stacja nadaje jednak wciąż z dotychczasowym logotypem. Na razie nie wiadomo, kiedy zostanie on zmieniony.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spółka Mango Media z Gdyni powstała w 1989 roku. W 2003 roku rozpoczął nadawanie kanał Telezakupy Mango 24 (próbne już w 2002 roku), którego nadawcą jest spółka Mango Media. W 2007 roku 100 procent udziałów w niej przejęła Grupa TVN. W 2013 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) przedłużyła stacji koncesję o kolejne 10 lat (więcej tutaj).
Produkty Telezakupów Mango są dostępne w ofercie telewizyjnej (m.in. w pasmach emitowanych w kanałach Grupy TVN) i w sieci, a wybrane także w niektórych sklepach sieci Kaufland (Kaufland Polska Markety) (więcej tutaj) i w marketach OBI (OBI Centrala Systemowa Sp. z o.o.) (więcej tutaj).
Kanał Telezakupy Mango 24 jest dostępny w niekodowanym przekazie z satelity Eutelsat Hot Bird 13°E. Znajduje się w ofercie platform satelitarnych (nc+, Cyfrowy Polsat, Orange TV) i wybranych sieci kablowych. Niekodowany przekaz jest dostępny również w Internecie (przejdź na stronę).