dodano: 2016-01-11 17:35 | aktualizacja:
2016-01-11 17:42
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: Polo TV
Kanał muzyczny Polo TV wprowadził nową oprawę – nowoczesną, przestrzenną i lekką. Zmieniły się formy graficzne oraz muzyka Station ID, skrzydełek reklamowych i autopromocyjnych oraz bumperów antenowych. Stylistyka oprawy podkreśla rozrywkowy charakter stacji i jest pełna humoru. Nowością jest pojawienie się w elementach identyfikacji prezenterów najważniejszych pasm i programów Polo TV.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zmiany w oprawie Polo TV rozpoczęły się 9 stycznia i są wprowadzane stopniowo. Na antenie można zobaczyć już nowe Station ID, w którym logo Polo TV prezentowane jest w 3D. W tzw. skrzydełkach reklamowych i autopromocyjnych pojawiają się obecnie prowadzący codzienny magazyn „Disco Studio” – Edyta Folwarska, Maciej Smoliński i Jacek Mędrala. W dalszej kolejności zmienią się belki, a w skrzydełkach reklamowych i autopromocyjnych zobaczyć będzie można prowadzących kolejne programy Polo TV.
Nowa oprawa jest autorskim projektem Filipa Jagiełło (szef działu grafiki i montażu Polo TV) i Stanisława Drozdowskeigo (dyrektor programowy Polo TV).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.