reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Wycofanie treści TVP z Playera, Ipli i YouTube

dodano: 2016-01-21 13:20 | aktualizacja: 2016-01-21 14:05
autor: Janusz Sulisz | źródło: Dziennik Gazeta Prawna

TVP Telewizja Polska chce zwiększyć swoje zaangażowanie i inwestycje w Internet, stawiając przy tym na własne drogi dotarcia do widza. W związku z tym nadawca publiczny planuje wycofać należące do niego treści z innych platform komercyjnych, w tym z YouTube. O kierunkach rozwoju TVP mówił na spotkaniu z przedstawicielami największych agencji i domów mediowych prezes zarządu TVP, Jacek Kurski.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jacek Kurski powiedział, że TVP zamierza realnie konkurować z takimi internetowymi platformami wideo, jak Ipla Cyfrowego Polsatu czy Player TVN-u, oraz stawiać czoła Netfliksowi, który od 6 stycznia jest już dostępny w Polsce (więcej tutaj).

Ponadto, jak poinformował, nowy zarząd nie zamierza prowadzić żadnych działań mających na celu ograniczenie czasu reklamowego na antenach TVP. Jacek Kurski zapewnił, że model 12 minut reklam w godzinie jest w pełni popierany również przez członków rządu PiS odpowiedzialnych za reformę mediów publicznych. Jak dodał, utrzymana zostanie bez zmian ogłoszona na rok 2016 polityka handlowa oraz że nie będzie zmian w biurze reklamy, także personalnych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TVP


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...