dodano: 2016-01-21 13:20 | aktualizacja:
2016-01-21 14:05
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jacek Kurski powiedział, że TVP zamierza realnie konkurować z takimi internetowymi platformami wideo, jak
Ipla Cyfrowego Polsatu czy
Player TVN-u, oraz stawiać czoła
Netfliksowi, który od 6 stycznia jest już dostępny w Polsce (
więcej tutaj).
Ponadto, jak poinformował, nowy zarząd nie zamierza prowadzić żadnych działań mających na celu ograniczenie czasu reklamowego na antenach TVP. Jacek Kurski zapewnił, że model
12 minut reklam w godzinie jest w pełni popierany również przez członków rządu PiS odpowiedzialnych za reformę mediów publicznych. Jak dodał, utrzymana zostanie bez zmian ogłoszona na rok 2016 polityka handlowa oraz że nie będzie zmian w biurze reklamy, także personalnych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.