dodano: 2016-06-23 16:55 | aktualizacja:
2016-06-23 17:54
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: c21media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Fokus TV nabył pakiet ponad 60 godzin zawartości, wliczając kierowane do męskiej widowni rozrywkowe show „
Prospectors” (czwarty sezon, 10 odcinków po 60 minut), „
Timber Kings” (trzeci sezon, 12 odcinków po 60 minut) oraz „
Cold Water Cowboys” (sezon drugi i trzeci, 16 odcinków po 60 minut).
TVN w ramach zakupu 20 godzin treści nabył 8 odcinków „
Unreported World” i „
Weather Gone Viral” (po 60 minut), które zostaną wyemitowane na kanale
TTV.
Wśród odcinków „
Unreported World” znajdują się m.in. „
Muslim, Trans and Bannered” oraz „
The Betrayal of Kenya’s Athletes”, które to obydwa były wyprodukowane przez
Quicksilver Media dla kanału
Channel 4 w
Wielkiej Brytanii.
Na zakupy wybrał się także
Discovery, nabywając drugi sezon „
Make You Laugh Out Loud” od
Mentorn Media dla kanału w
Polsce oraz pojedyncze programy „
Seventy with a Six Pack” i „
How the Rich Get Hitched” dla kanałów w regionach
CEEMEA.
Polska jest dla nas nadal największym rynkiem w centralnej Europie, głównie dzięki rosnącej ilości bezpłatnych kanałów w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Co ciekawe, widzowie poszukują programów, które już znają, co sprawia, że rynek jest jeszcze bardziej konkurencyjny.
- powiedziała Agnes Mbye, kierownik sprzedaży Passion Distribution
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.