dodano: 2016-10-25 15:39 | aktualizacja:
2016-10-25 17:19
autor: Janusz Sulisz |
źródło: TVN Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
HGTV – Home & Garden TV wprowadzi polskich widzów w świat ciekawych i oryginalnych wnętrz, pięknych ogrodów, gruntownych remontów, metamorfoz domów oraz porad ekspertów. HGTV będzie emitować znane międzynarodowe formaty, takie jak: „House Hunters” poświęcony handlu nieruchomościami, „Fixer Upper”, gdzie para prowadzących przekształca ruderę w piękny dom przy niewielkich kosztach czy „Flip or Flop”, w którym małżeństwo kupuje i remontuje zniszczone domy, oraz polskie produkcje pełne dobrej zabawy, pozytywnych emocji i ciekawych ludzi. Na ekranie pojawią się znani i lubiani czyli Maja Popielarska oraz Dorota Szelągowska, ale także nowe twarze jak Katarzyna Kuźma czy Anglik mieszkający w Warszawie - Jimie Ogden.
Food Network (do stycznia 2017 nadawany pod nazwą Polsat Food Network) skierowany jest do osób, dla których gotowanie jest pasją, szukających programów, gdzie wykwintna kuchnia gra pierwszoplanową rolę, a w tle buzują emocje. Rywalizacja, konkursy, smakowite podróże, porady kulinarne to tylko część oferty kanału. Na antenie Food Network nadal pozostaną popularne show „Ewa Gotuje” oraz „Gotowanie z Okrasą.”
Natomiast
Travel Channel to kanał skierowany do podróżników, miłośników przygód i dalekich wypraw. Widzowie wraz z prowadzącym przemierzą cały świat w poszukiwaniu niezwykłych miejsc, wyruszą na zapierające dech w piersiach ekspedycje za ukrytym skarbem, czy odwiedzą ludzi mieszkających w ekstremalnych warunkach np. na Alasce.
Dzięki HGTV, Food Network i Travel Channel Grupa TVN wzmocni swoje portfolio o trzy wyjątkowe kanały lifestyle’owe, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Kanały te już teraz odnoszą sukcesy na całym świecie. HGTV – Home & Garden jest obecnie najpopularniejszym kanałem lifestyle’owym w USA. Food Network jest dostępny w 95 milionach amerykańskich gospodarstw domowych oraz w 150 krajach w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w regionie Azji-Pacyfiku. Travel Channel jest najbardziej popularną marką telewizyjną wśród osób, które uwielbiają podróżować i poznawać świat. Kanały te doskonale uzupełnią bogate portfolio TVN – mówi Maciej Maciejowski, Dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Nowych Mediów, TVN S.A.
Grupa TVN będzie odpowiedzialna za nadawanie HGTV – Home & Garden, Food Network oraz Travel Channel na polskim rynku. TVN Media zajmie się także kompleksową obsługą.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.