Jak poinformował nadawca, charytatywny, trzynasty „Mikołajkowy blok reklamowy” nadany we wtorek, 6 grudnia br. o godzinie 18:45 w telewizji Polsat obejrzało średnio 6 073 564 widzów co przełożyło się na 31,6 proc. udziałów w grupie 4+ oraz 36,5 proc. w grupie 16-49 (dane według Nielsen Audience Measurement/NAM, za Cyfrowym Polsatem). Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała „Mikołajkowy blok reklamowy”, według wstępnych oszacowań zebrano kwotę 1.247.662,28 złotych.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media - czytamy w komunikacie. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku już po raz kolejny „Mikołajkowy blok reklamowy” można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie Ipli, w aplikacjach Ipli na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.
Wpływy z „Mikołajkowego bloku reklamowego” obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci.
- Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną akcję! Szczególne podziękowania kierujemy do firm: Alior Bank S.A., Coca Cola Services Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Electronic Arts Polska Sp. z o.o., Grupa Allegro Sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja, Lotte Wedel Sp. z o.o., mBank S.A., McDonalds Polska Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., Nivea Polska Sp. z o.o., Orange Polska S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Procter & Gamble DS Polska Sp. z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., The Prudential Assurance Company Limited Sp. z o.o. i Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. - czytamy w komunikacie nadawcy.
- Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom - firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom - każdy z nas był tego dnia świętym Mikołajem! Ten prosty gest miał wielką moc
- powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
W ciągu dotychczasowych trzynastu edycji „Mikołajkowego bloku reklamowego” udało się zebrać ponad 16,3 miliona złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację. Po raz kolejny świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji „Wydarzeń” oraz kanałów Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek.
Od 19 listopada br. telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Dodatkowo zapowiedzi emitowano w telewizji internetowej Ipla, w radiu Muzo.fm oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserem spotów był Mariusz Palej, a producentem Krzysztof Hansz (więcej tutaj).
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją pomocą 28 994 małych pacjentów i wsparła finansowo 1195 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 216 519 343,48 złotych.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.