Już po raz trzynasty nie wychodząc z domów widzowie mogą pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat - oglądając „Mikołajkowy blok reklamowy”. Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie telewizji Polsat (przed programem „Wydarzenia” - więcej tutaj), a także w telewizji internetowej Ipla, tradycyjnie 6 grudnia o godzinie 18:45. Dotychczas Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 28 805 dzieci.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wpływy z „Mikołajkowego bloku reklamowego” obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci (więcej tutaj). W ciągu dotychczasowych dwunastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 15,1 miliona złotych. Po raz kolejny świętego Mikołaja, w którego wcieli się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji „Wydarzeń” oraz kanałów Polsat News i Polsat Sport. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek.
- Kolejny raz mamy szansę pomóc podopiecznym Fundacji Polsat, oglądając 6 grudnia „Mikołajkowy blok reklamowy”, emitowany na antenie telewizji Polsat o godzinie 18:45. To prosty gest, który nic nie kosztuje, a ma wielką moc. Im więcej będzie nas przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie chorych dzieci
- mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Od 19 listopada br. telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach będą zapraszać widzów do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej Ipla, w radiu Muzo.fm oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.
- „Mikołajkowy blok reklamowy” to za każdym razem wyjątkowe wydarzenie. Udział w kampanii to czysta przyjemność, a świadomość, że pomagamy chorym dzieciom daje dodatkową motywację. Pamiętajmy, 6 grudnia, godzina 18:45, tuż przed „Wydarzeniami”
- mówi o udziale w kampanii Dorota Gawryluk, szefowa „Wydarzeń”.
Kampania emitowana będzie na antenie telewizji Polsat oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat. Została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserem spotów jest Mariusz Palej a producentem Krzysztof Hansz.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dziewiętnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją pomocą 28 805 małych pacjentów i wsparła finansowo 1193 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 215 228 945,58 złotych (dane za Cyfrowym Polsatem).
„Mikołajkowy blok reklamowy” - emisja we wtorek, 6 grudnia 2016 roku o 18:45 w telewizji Polsat (Polsat HD).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.