reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

13. „Mikołajkowy blok reklamowy” w Polsacie

dodano: 2016-11-21 04:25
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat

Polsat „Mikołajkowy blok reklamowy” Jarosław Gugała, Aneta Zając, Krzysztof Kowalewski i Aleksandra Szwed Polsat News „Wydarzenia” „Pierwsza miłość” Już po raz trzynasty nie wychodząc z domów widzowie mogą pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat - oglądając „Mikołajkowy blok reklamowy”. Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie telewizji Polsat (przed programem „Wydarzenia” - więcej tutaj), a także w telewizji internetowej Ipla, tradycyjnie 6 grudnia o godzinie 18:45. Dotychczas Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 28 805 dzieci.

Polsat „Mikołajkowy blok reklamowy” Jarosław Gugała, Aneta Zając, Krzysztof Kowalewski i Aleksandra Szwed Polsat News „Wydarzenia” „Pierwsza miłość”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wpływy z „Mikołajkowego bloku reklamowego” obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci (więcej tutaj). W ciągu dotychczasowych dwunastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 15,1 miliona złotych. Po raz kolejny świętego Mikołaja, w którego wcieli się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji „Wydarzeń” oraz kanałów Polsat News i Polsat Sport. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek.

- Kolejny raz mamy szansę pomóc podopiecznym Fundacji Polsat, oglądając 6 grudnia „Mikołajkowy blok reklamowy”, emitowany na antenie telewizji Polsat o godzinie 18:45. To prosty gest, który nic nie kosztuje, a ma wielką moc. Im więcej będzie nas przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie chorych dzieci

- mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.


Od 19 listopada br. telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach będą zapraszać widzów do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej Ipla, w radiu Muzo.fm oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.

- „Mikołajkowy blok reklamowy” to za każdym razem wyjątkowe wydarzenie. Udział w kampanii to czysta przyjemność, a świadomość, że pomagamy chorym dzieciom daje dodatkową motywację. Pamiętajmy, 6 grudnia, godzina 18:45, tuż przed „Wydarzeniami”

- mówi o udziale w kampanii Dorota Gawryluk, szefowa „Wydarzeń”.


Kampania emitowana będzie na antenie telewizji Polsat oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat. Została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserem spotów jest Mariusz Palej a producentem Krzysztof Hansz.
 
Karolina Szostak promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cezary Piwowarski
Karolina Szostak promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cezary Piwowarski
Beata Cholewińska promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Beata Cholewińska promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Monika Zalewska promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cezary Piwowarski
Monika Zalewska promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cezary Piwowarski
Dariusz Ociepa promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Dariusz Ociepa promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Bartosz Kwiatek promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cezary Piwowarski
Bartosz Kwiatek promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cezary Piwowarski
Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała i Krzysztof Kowalewski promują „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat
Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała i Krzysztof Kowalewski promują „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat


Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dziewiętnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją pomocą 28 805 małych pacjentów i wsparła finansowo 1193 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 215 228 945,58 złotych (dane za Cyfrowym Polsatem).

„Mikołajkowy blok reklamowy” - emisja we wtorek, 6 grudnia 2016 roku o 18:45 w telewizji Polsat (Polsat HD).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

699 zł Więcej...