Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
1 maja 2017 roku platforma
Skylink zyska nowe logo, tak samo jak inne platformy należące do
M7 Group. Wszystkie logotypy łączyć będzie wspólny element graficzny, kolorystyka i krój czcionki.
Zmianie ulegnie wygląd stron internetowych i innych materiałów marketingowych. Redesign znajdzie również odzwierciedlenie w kampanii reklamowej, która wystartuje na początku maja.
Nowe logo jest inspirowane kalejdoskopem, który symbolizuje różnorodność oferty programowej Skylink i innych platform M7 Group: w krajach Beneluksu (CanalDigitaal, TV Vlaanderen, TéléSat, Online.nl), Austrii (HD Austria) i Niemiec (M7 Deutschland).
Ogólna strategia Skylink i całej grupy M7 Group nie ulegnie zmianie. Kluczowymi wartościami nadal ma być najwyższa jakość i elastyczność.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.