reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Olympic Channel debiutuje w Polsce

dodano: 2017-07-28 13:26
autor: Janusz Sulisz | źródło: Discovery Communications

Olympic Channel Discovery Communications i Olympic Channel poinformowały o nawiązaniu współpracy, która ma na celu zaangażowanie w Ruch Olimpijski nowych, młodszych widzów z Europy – mają temu pomóc inspirujące historie o ludzkich ambicjach, poświęceniu i osiągnięciach dostępne przez cały rok na różnych platformach.

Olympic Channel


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Umowa obejmuje 50 krajów Europy i pomoże zrealizować wspólny cel, jakim jest uzupełnienie transmisji na żywo z igrzysk olimpijskich na platformach Eurosportu o atrakcyjne materiały, które jednoczyłyby jeszcze większe grono widzów wokół sportowych emocji i Ruchu Olimpijskiego.

Od 2 sierpnia br. kibice będą mogli oglądać dedykowane pasmo olimpijskie na kanale Eurosport i platformie Eurosport Player. Ponadto materiały Eurosportu pojawią się na platformie Olympic Channel. Z kolei na stronie Eurosport.com pojawi się specjalna sekcja. Całość wzmocni komunikacja w mediach społecznościowych – na lokalnych stronach Eurosportu na Facebooku i Twitterze.

Eurosport wykorzysta swoje wyjątkowe możliwości i doświadczenie produkcyjne do stworzenia nowych, ekskluzywnych i oryginalnych materiałów dla kibiców na wszystkich platformach - widzowie uzyskają dostęp do treści dostosowanych do lokalnych zainteresowań, oryginalnych serii oraz magazynów. Olympic Channel zadba o promocję platform Eurosportu podczas swoich transmisji na żywo z igrzysk olimpijskich i innych wydarzeń sportowych.

Od 2 sierpnia w ramówce Eurosportu sukcesywnie zagoszczą takie programy, jak:

60-minutowe wydania specjalne:
  • Cykl Hall of Fame: przypomnienie najciekawszych historii z najbardziej pamiętnych igrzysk olimpijskich – od Rio 2016 po Lillehammer 1994.
Krótkie materiały wideo na wszystkich platformach:
  • On the Line: Fascynujące, zakulisowe opowieści dotyczące najsłynniejszych wydarzeń igrzysk olimpijskich z wykorzystaniem ekskluzywnych nagrań archiwalnych oraz wywiadów.
  • Against All Odds by Bridgestone: Inspirujące historie sportowców, którzy na swojej ścieżce do sukcesu na najwyższym poziomie musieli pokonać ogromne przeszkody – osobiste i zawodowe.
  • The Olympics: On The Record: Najsłynniejsze rekordy olimpijskie podane w atrakcyjnej oprawie z udziałem rekonstrukcji, animacji i innych efektów wizualnych.
Tydzień tematyczny:
  • Raz w roku ramówka Eurosportu przez tydzień będzie wypełniona całodobowymi relacjami i materiałami dotyczącymi dyscyplin olimpijskich.
Umowa umacnia pozycję Eurosportu jako nadawcy igrzysk olimpijskich w Europie, zapewniając kibicom najlepsze sportowe relacje na żywo i na żądanie, tak, aby mogli bez przerwy śledzić przygotowania sportowców do tej szczególnej imprezy na ekranie telewizora, telefonu czy tabletu, a także za pośrednictwem Eurosport Playera. Stanowi ona uzupełnienie oferty globalnego kanału internetowego Olympic Channel uruchomionego przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) po ceremonii zamknięcia igrzysk w Rio w 2016 roku, który stopniowo wzbogaca się o kolejne wersje językowe, oferując bardziej spersonalizowane wrażenia miłośnikom igrzysk na całym świecie.
 

Długofalowa współpraca, którą rozpoczynamy z Olympic Channel, wyznacza nowy poziom, jeśli chodzi o dotarcie z duchem igrzysk olimpijskich do jeszcze szerszej publiczności w najbardziej przystępny sposób. Dla nas igrzyska olimpijskie nigdy nie ograniczają się do zaledwie dwóch tygodni sportowych zmagań. Strategiczna współpraca z Olympic Channel przy produkcji, dystrybucji i prezentacji najwyższej jakości materiałów poświęconych tej sportowej imprezie, znacząco uatrakcyjni naszą ofertę programową oraz sprawi, że znicz olimpijski będzie płonął przez cały rok. - powiedział Jean-Briac Perrette, prezes i CEO Discovery Network International.

Niezmiernie cieszymy się z bliskiej współpracy z Eurosportem. Dzięki niej Ruch Olimpijski stanie się bliższy widzom, a oferta Olympic Channel jeszcze bardziej spersonalizowana. Zawarta niedługo przed pierwszą rocznicą naszej działalności nowa umowa stanowi ważny krok na drodze do dalszego rozwoju naszej platformy na całym świecie. Wprowadzanie nowych wersji językowych pozwala odkrywać igrzyska olimpijskie i dzielić się wrażeniami coraz większej grupie kibiców. – podkreślił Mark Parkman, dyrektor globalnego serwisu Olympic Channel MKOl.

MKOl był niezwykle solidnym partnerem w okresie przygotowań do objęcia przez nas roli wyłącznego nadawcy igrzysk olimpijskich w Pjongczangu w 2018 roku. Cieszymy się, że ta nowa współpraca pogłębi nasze relacje i jeszcze bardziej wzbogaci naszą olimpijską ofertę. Zależy nam na tym, żeby przedstawić igrzyska w zupełnie inny sposób. Dlatego nie ograniczamy się do odtwarzania olimpijskich archiwów, tylko pokazujemy kibicom coś nowego – tak jak w Race of Legends, gdy na jednej bieżni ustawiliśmy Usaina Bolta, Carla Lewisa i Jessiego Owensa. – dodaje Peter Hutton, CEO Eurosportu.

Umowa obowiązuje do 2024 roku, co pokrywa się z okresem wyłącznych praw Discovery Communications do transmisji igrzysk olimpijskich w Europie.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

299 zł Więcej...

Odbiornik VU+ UNO 4K

Vu+ UNO 4K - młodszy brat SOLO 4K, odbiornik Ultra...

1049 zł Więcej...

Konwerter Unicable + Twin Inverto IDLU-QUDL42-UNR2L-1PP

Rewolucja w instalacjach antenowych - konwerter Unicable + 2Legacy marki...

199 zł Więcej...
reklama