dodano: 2010-04-09 10:04 | aktualizacja:
2010-04-09 11:26
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: GW/media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Polskie Radio po zakończeniu procedury formalno - prawnej dla słuchaczy i widzów, przede wszystkim w wieku 25-45 lat zaoferuje nową propozycję - kanał publicystyczno - rozrywkowy, będący połączeniem najlepszych cech radia i telewizji. Widzowie znajdą tam wywiady, szybką informację oraz klipy muzyczne.
Polskie Radio w tym celu wykorzysta przede wszystkim własna infrastrukturę techniczną, przez co uruchomienie nowego kanału nie pociągnie za sobą wielkich nakładów finansowych.
Nowy telewizyjny projekt będzie kosztował
Polskie Radio około 3 mln zł. Polskie Radio liczy na przyciągnięcie nowych słuchaczy i reklamodawców. Gazeta Wyborcza poinformowała o pierwszych przetargach
Polskiego Radia na zakup sprzętu telewizyjnego potrzebnego do produkcji i archiwizacji materiałów wideo, m.in. serwery, komputery do montażu i grafiki, miksery itp. Budzi to jednak kontrowersję, gdyż przetargi obejmują jeden system, który zwykle jest zamawiany w pakiecie.
Polskie Radio tłumaczy się tym, że zamówienie całego systemu w częściach, będzie tańsze. Ponadto niektóre specyfikacje sprzętu zostały tak podane, że można się domyśleć, iż
Polskie Radio chce kupić urządzenia firmy Apple. Budzi to wątpliwości wśród niektórych dostawców, którzy odmówili wzięcia udziału w przetargach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.