dodano: 2010-09-28 12:15 | aktualizacja:
2010-09-28 12:23
autor: Anita Dąbek |
źródło: MTVNHD
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ostatnim czasie, dystrybucja stacji poszerzyła się o
Bułgarię, gdzie do swojej oferty dodał ją lokalny operator
Blizoo, a także o kolejne umowy dystrybucyjne w krajach Ameryki Łacińskiej: VTR, Telefonica, Telsur oraz GTD w Chile, TCC, Nuevo Siglo Monte Cable oraz Punta Cable w Urugwaju, Cablevision oraz Telecentro w Argentynie, jeszcze silniej zaznaczając obecność MTVNHD w regionie.
Stacja
MTVNHD sukcesywnie poszerza również swoją ofertę programową i od 2011 roku będzie liczyła
ponad 1000 godzin kontentu high definition. Obecnie, MTVNHD proponuje widzom zestawienia muzyczne (
Uncompressed 3, Music Alphabet, Essentials), wybór najciekawszych koncertów gwiazd (seria występów Jukebox London Live, festiwale Rock Am Ring, Roskilde, Isle of MTV, koncerty Lady GaGa, Muse czy The Killers), a także muzyczne produkcje z oferty MTV i VH1 (Storytellers, MTV Unplugged, Hip Hop Honors) i wiele innych.
Nowe logo zostało zaprojektowane przez zespół
Warsaw Design Studio i wpisuje się w całość oprawy kanału. Powstały dwie wersje kolorystyczne logotypu – czarna i złota.
Rodzina kanałów high definition z portfolio MTVNI składa się z takich stacji, jak
MTVNHD, Comedy Central HD (Wielka Brytania),
VH1 HD (Brazylia) oraz
Nickelodeon HD, który 5 października pojawi się w ofercie brytyjskiego operatora
Sky, a
w 2011 roku zadebiutuje również w Polsce.
Strona internetowa:
www.mtvnhd.com
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.