reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

DVB-T: 8,1 mln zł na kampanię informacyjną

dodano: 2011-03-08 11:55 | aktualizacja: 2011-03-08 12:10
autor: Anita Dąbek | źródło: Rzeczpospolita

NTC_popr_niebieskie_www.jpg Przyjęty przez rząd projekt ustawy o naziemnej telewizji cyfrowej przewiduje, ile pieniędzy w ciągu trzech kolejnych lat zostanie przeznaczonych na kampanię informacyjno-edukacyjną. Na ten rok zaplanowano 1,1 mln zł. W 2012 roku będzie to 5,9 mln zł, a na 2013 rok przewidziano wydatki w wysokości 1,1 mln zł. Sumując te kwoty wychodzi łącznie 8,1 mln zł. Zdaniem branży mediowej to mało. Dodatkowo TVP, TVN, Polsat, TV Puls i TV 4 będą nadawać informacyjne spoty i audycje na własny koszt.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tomasz Tęcza z domu mediowego SPC House of Media uważa, że do porządnej kampanii informacyjnej można by się zabrać, mając na taki cel kilkanaście mln zł. Dariusz Dąbski, prezes TV Puls, podkreśla, że przeznaczenie teraz na ten cel tak małej sumy oznacza większe inwestycje w tunery w przyszłości. Ma nadzieję, że ta kwota zostanie jednak zwiększona.

Przypomnijmy, że funkcjonuje już strona internetowa http://cyfryzacja.gov.pl, a w planach jest stworzenie bezpłatnej infolinii.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV naziemna na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...