dodano: 2011-03-08 11:55 | aktualizacja:
2011-03-08 12:10
autor: Anita Dąbek |
źródło: Rzeczpospolita
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tomasz Tęcza z domu mediowego SPC House of Media uważa, że do porządnej kampanii informacyjnej można by się zabrać, mając na taki cel kilkanaście mln zł.
Dariusz Dąbski, prezes
TV Puls, podkreśla, że przeznaczenie teraz na ten cel tak małej sumy oznacza większe inwestycje w tunery w przyszłości. Ma nadzieję, że ta kwota zostanie jednak zwiększona.
Przypomnijmy, że funkcjonuje już strona internetowa
http://cyfryzacja.gov.pl, a w planach jest stworzenie bezpłatnej infolinii.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.