reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TV Puls z udziałem w rynku 3,73% w grupie 16-49

dodano: 2013-11-04 17:43 | aktualizacja: 2013-11-04 17:45
autor: Anita Dąbek | źródło: TV Puls

TV Puls W październiku 2013 roku z wynikiem 3,73% TV Puls zanotował najwyższy w swojej historii udział w rynku (SHR, 16-49) oraz pobił kilka innych rekordów. Telewizja Puls jako grupa mediowa w październiku uzyskała ponad 5-procentowy udział w rynku telewizyjnym.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Październikowy wynik TV Puls – 3,73% (SHR, 16-49) – oznacza wzrost o 32,27% w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego roku. Stacja po raz kolejny zajęła 5. pozycję w Polsce wśród widzów w wieku 16-49 lat oraz wśród użytkowników naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). W tej ostatniej grupie TV Puls odnotował świetny wynik 8,11% (SHR, DVB-T 16-49).

Drugi kanał Telewizji Puls, dynamicznie rozwijający się PULS 2, w październiku również zanotował wysoki udział w rynku, który wyniósł 1,29% (SHR, 16-49), co dało mu wysokie, 11. miejsce w Polsce! PULS 2 osiągnął również rewelacyjny wynik wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej – 4,96% (SHR, DVB-T 16-49).

W minionym miesiącu stacja pobiła także kilka innych rekordów. Telewizja Puls jako grupa mediowa w październiku uzyskała ponad 5-procentowy udział w rynku telewizyjnym. Łączny udział stacji TV Puls i PULS wyniósł 5,02% (SHR, 16-49). Wyemitowany w czwartek, 30 października o godz. 20:00, film „Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły” oglądała rekordowa liczba widzów z grupy komercyjnej w historii TV Puls – 578 tys. osób, co dało kanałowi 9,85% udziału w rynku.

Oprócz tego wart odnotowania jest fakt, że w niedzielę, 27 października, TV Puls zanotował rekordowe w swojej historii dzienne udziały w rynku zarówno w grupie komercyjnej, osiągając 5,89% (SHR, 16-49), jak i wśród wszystkich widzów (grupa 4+), notując wynik 5,59%. Ponadto tego dnia obie stacje należące do Telewizji Puls sp. z o.o. – TV Puls i PULS 2 – osiągnęły rekordowo wysoki łączny udział w rynku na poziomie 7,17% (SHR, 16-49).

W październiku Telewizja Puls została wybrana Nadawcą Roku przez prestiżowy, branżowy magazyn „Media & Marketing Polska” w corocznym Raporcie Specjalnym „Nadawcy 2013”.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...