dodano: 2013-11-12 16:50 | aktualizacja:
2013-11-12 17:21
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Viacom International Media Networks
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najpierw o godzinie 19:00 rozpoczęła się relacja z warszawskiej MTV EMA Pre-Party, a następnie o godzinie 20:00 na widzów czekała transmisja gali Europe Music Awards 2013 z Ziggo Dome w Amserdamie. EMA pre-show przyciągnęło 31 tys. widzów w wieku 13-24, a w grupie komercyjnej prawie 57 tys. osób. Natomiast samą galę MTV EMA obejrzało ponad 207 tys. osób w wieku 16-49 - wynik ten jest o 50 proc. lepszy niż w roku ubiegłym. W grupie docelowej stacji 13-24 blok obejrzało ponad 64 000, czyli aż 65 proc. więcej niż w roku ubiegłym.
Po gali, o 23:00, wyemitowano premierowy odcinek najbardziej oczekiwanego show tej jesieni - informuje MTV Polska - „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. W czasie emisji, MTV Polska osiągnęła najwyższą oglądalność w tym roku. „Warsaw Shore” obejrzało około 83 tys. widzów w wieku 13-24, co dało stacji w tym czasie udział na poziomie powyżej 8 proc. Z kolei w grupie komercyjnej (16-49) program obejrzało 230 tys. widzów, co zapewniło stacji udział na poziomie 2,3 proc.
- Żyjemy w czasach, w których o sukcesie programów telewizyjnych stanowią słupki oglądalności - komentuje
Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy
MTV Polska.
- Dlatego dobre wyniki z niedzieli cieszą. Pozwalają bardziej optymistycznie myśleć o przyszłości. Jednak to, co cieszy najbardziej, to fakt, że możemy uczestniczyć w czymś wyjątkowym: MTV znowu produkuje programy, które poruszają opinię publiczną i mają szansę coś zmienić. Najpierw „The Real World”, „Beavis i Butthead”, „Jackass”, „Jersey Shore”, a teraz „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Osobiście bardzo cieszy mnie, że produkcja z Polski dołącza do tego panteonu - dodaje.
Ogromne zainteresowanie galą i programem „Warsaw Shore” odnotowano również w Internecie. W dniu emisji strona
www.mtv.pl odnotowała wzrost unikalnych użytkowników (UV) o 360 proc. oraz odsłon aż o 394 proc. Szczególnie część poświęcona „Warsaw Shore”: jest najpopularniejszą zakładką, która tylko w październiku br. zanotowała aż 505 tys. odsłon, a materiały video związane z programem - ponad 660 tys. streamów, czyli 72 proc. wszystkich odtworzeni na przełomie października i listopada. Równie aktywni byli fani stacji na Twitterze - w wieczornych godzinach 10 listopada br., w twitterowym zestawieniu Top 10 Trendów w Polsce aż 9 na 10 hashtagów związanych było bezpośrednio z galą MTV EMA lub „Warsaw Shore”.
Najbliższe powtórki na antenie MTV Polska:
EMA i pre party:
- 13 listopada 2013 roku - 10:50, 20:05 - Pre party Warsaw; 11:50 pre-show, 12:50 main show; 21:05 main show
- 14 listopada 2013 roku - 15:55 main show (wersja reżyserska),
- 15 listopada 2013 roku - 10:05, 20:15 - Pre party Warsaw; 11:05 pre-show, 12:05 main show (wersja reżyserska); 21:10 main show (wersja reżyserska),
„Warsaw Shore”:
- 13 listopada 2013 roku - 23:05 i 1:00,
- 14 listopada 2013 roku - 22:00 i 23:55.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.