dodano: 2014-03-09 17:37 | aktualizacja:
2014-03-09 18:24
autor: Łukasz Knapik |
źródło: T-Mobile Polska/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- T-Mobile Polska zaangażował się w akcję Godzina dla Ziemi by zwrócić uwagę na globalny problem zmian klimatu i wpływu człowieka na te procesy. Ten symboliczny gest jakim jest zgaszenie światła na godzinę ma zachęcić do podejmowania choćby małych zmian w codziennym życiu przyjaznych środowisku - czytamy w komunikacie
T-Mobile Polska.
- Wsparcie akcji Godzina dla Ziemi WWF to dla nas kolejny krok w realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu. Dzięki prowadzonym przez nas akcjom i kampaniom uświadamiamy na co dzień, jak ważnym jest zaangażowanie się i włączenie do zmian na rzecz środowiska. Cieszymy się, że również dzięki współpracy z WWF będziemy mogli zwiększyć zasięg naszych działań dla otoczenia - powiedziała
Justyna Stasińska, starszy specjalista ds. CR z
T‑Mobile Polska.
W ramach tegorocznej akcji T-Mobile zgasi światło w siedzibach w całej Polsce, wygasi neony w blisko 700 salonach oraz przeprowadzi kampanię informacyjną do klientów i pracowników by tym symbolicznym gestem przypomnieć o dobrych nawykach w codziennym życiu. Również począwszy od 3 marca br. na antenie Discovery Channel pojawiają się piętnastosekundowe spoty promujące akcję, dla których zarezerwowano najlepszy czas antenowy stacji. Informacje o przedsięwzięciu WWF będą docierały do widzów Discovery Channel co godzinę.
- Wiedza, determinacja, optymizm i zaangażowanie - to wartości, które przyświecają zespołowi Discovery Networks i pomagają nam wspólnie z innymi troszczyć się o środowisko. Dlatego tak istotne jest dla nas wsparcie inicjatywy, jaką jest akcja WWF Godzina dla Ziemi. Jestem przekonany, że widzowie Discovery Channel podzielają naszą wizję i również zaangażują się w ten ważny projekt - powiedział
Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe,
Discovery Networks CEEMEA.
- Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować przy promocji akcji Godzina dla Ziemi WWF z Discovery Channel oraz T-Mobile. To wyjątkowo wartościowa współpraca, ze względu na duży zasięg działania obu partnerów. Kanał telewizyjny, który na co dzień poszerza horyzonty widzów oraz telecom, który poprzez swoje kanały może zachęcić Polaków do wyłączenia świateł na jedną godzinę 29 marca o godzinie 20.30 i wprowadzić w swoje życie ekologiczne zmiany, to idealny duet. Jednocześnie liczymy na to, że tegoroczna Godzina dla Ziemi będzie wyjątkowym początkiem dłuższej współpracy pomiędzy Discovery Networks, T-Mobile a WWF - powiedziała
Anna Linowska, koordynatorka do spraw relacji z biznesem w
WWF Polska.
Jest to już kolejny przykład współpracy pomiędzy T-Mobile Polska i Discovery. Poprzednio razem tworzono program „Odkrywając Wielkie Marki: Jak Działa Telefonia Komórkowa”
(więcej tutaj), który emitowany był na antenach Discovery, a także w telewizji TVN
(więcej tutaj). Przypomnijmy, iż od 1 stycznia br. kanały Discovery znajdują się w portfolio biura reklamy TVN Media
(więcej tutaj). Obaj nadawcy (TVN i Discovery) współpracowali również przed laty przy kanale Discovery Historia
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.