dodano: 2014-02-03 14:45 | aktualizacja:
2014-02-03 15:39
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Discovery Communications/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Program „Odkrywając Wielkie Marki: Jak Działa Telefonia Komórkowa” jest elementem niestandardowej kampanii wizerunkowej, jaką Discovery Media przeprowadziło dla marki T-Mobile. W ramach współpracy powstał 22-minutowy dokument poświęcony kulisom działania jednego z największych operatorów komórkowych, w którym w roli ekspertów wystąpili pracownicy T-Mobile oraz gwiazda programu Discovery Science, futurolog Michio Kaku. Emisji programu na antenie Discovery Channel i Discovery Science towarzyszyła ogólnopolska kampania medialna oraz konkurs dla widzów
(więcej tutaj).
- Doskonała jakość i popularność produkcji sprawiła, że T-Mobile postanowiło wyemitować program także w innych mediach - czytamy w komunikacie. Dzięki temu w ostatnią sobotę, 1 lutego br., o godzinie 16:50, „Odkrywając Wielkie Marki: Jak Działa Telefonia Komórkowa” zadebiutowało na antenie TVN.
- Po raz pierwszy w historii nasz klient zdecydował się na emisję przygotowanej przez Discovery produkcji w innych mediach. To dla nas duże wyróżnienie, które jednocześnie potwierdza jakość i skuteczność oferty niestandardowej Discovery. Krok T-Mobile to także wyraźny sygnał, wskazujący na olbrzymi potencjał niestandardowych rozwiązań reklamowych - powiedział
Marcin Łukasiewicz, ad sales director Central Europe
Discovery Media.
Przypomnijmy, iż od 1 stycznia br. kanały Discovery znajdują się w portfolio biura reklamy TVN Media
(więcej tutaj). Obaj nadawcy współpracowali również przed laty przy kanale Discovery Historia
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.