dodano: 2014-05-26 10:33 | aktualizacja:
2014-05-26 10:43
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: VIMN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dodatkowo w ciągu dwóch tygodni trwania akcji abonenci: Cyfrowego Polsatu, Multimedia Polska, Vectry, Orange oraz Inea w ramach usługi
wideo na życzenie (VoD) otrzymają bezpłatny dostęp do biblioteki kilkudziesięciu najpopularniejszych programów z kanałów Nick Jr., Nickelodeon i Nick HD.
-
To pierwsza tak duża akcja VIMN i operatorów - mówi Maja Porczyńska odpowiedzialna w VIMN za współpracę z operatorami. -
Wierzę, że możliwość śledzenia przygód ulubionych bohaterów naszych kanałów dziecięcych na antenie i w usłudze VoD, w połączeniu z szeregiem konkursów i atrakcyjnymi nagrodami przypadnie do gustu młodym widzom, a naszym partnerom biznesowym pomoże budować z nimi jeszcze lepsze relacje - dodaje Porczyńska.
Dzięki „otwartemu oknu” abonenci 9 zaangażowanych w akcję platform będą mieli dostęp do linearnej oferty dziecięcych kanałów VIMN z takimi seriami live action, jak:
„Hotel 13”, „Nawiedzeni”, „Sam & Cat” czy
„Grzmotomocni”. Fani kreskówek będą mogli śledzić losy bohaterów takich seriali, jak m.in.:
„Wojownicze Żółwie Ninja”, „Sanjay & Craig” czy
„Legenda Korry”. Najmłodsi widzowie z kolei mogą uczestniczyć w przygodach
„Dory, Małej Podróżniczki”, „Psiego Patrolu” czy zabawnych rybek z
„Bąbelkowego Świata Gupików”.
Projekt wspierać będzie szereg działań promocyjnych i komunikacyjnych. Pojawią się one na antenach własnych kanałów, na stronie internetowej Nickelodeon Polska:
www.nick.com.pl, fanpage kanału na Facebooku:
https://www.facebook.com/nickelodeonpolska oraz w kanałach komunikacji współpracujących operatorów platform kablowo-satelitarnych.
Właścicielem kanałów Nickelodeon Polska, Nick HD i Nick Jr. jest VIMN - Viacom International Media Networks. Od początku br. Nick Jr. i Nickelodeon Polska mogą chwalić się rekordowymi wynikami oglądalności*. Nick Jr. w styczniu zanotował wynik 5,1% Shr, w lutym średni udział wzrósł do 6,4% Shr, a w marcu aż do 6,6% Shr. Wraz z kwietniowymi wynikami, średni udział wyniósł 5,8%. Takie rezultaty kanał Nick Jr. osiągnął dzięki mocnym pozycjom ramówkowym sprofilowanym pod najmłodszych widzów. Z kolei Nickelodeon Polska w lutym osiągnął Shr 5,3%, co uplasowało go na pierwszym miejscu wśród kanałów dziecięcych w grupie 4-12 lat. W marcu uzyskał w tej samej grupie docelowej udział na poziomie 4,5% i zapewnił sobie tym samym drugie miejsce wśród dziecięcych kanałów kablowo-satelitarnych (ustępując w tej kategorii tylko Nick Jr., Shr 4,54%).
*dane za AGB Nielsen, TechEdge, Poland, 01.01-30.04.2014, 06.00-21.00h
Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon Polska, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.