dodano: 2014-06-30 09:15 | aktualizacja:
2014-06-30 09:33
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- TVN International, dzięki doskonałym produkcjom stacji TVN, TVN Style i TVN Turbo, już od 10 lat dostarcza widzom w USA, Kanadzie, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i Australii rozrywkę na najwyższym poziomie. Oprócz premierowych seriali i programów rozrywkowych oraz informacyjnych prezentuje również najlepsze polskie i zagraniczne filmy fabularne i dokumentalne. Dzięki ITVN Polacy za granicą mogą oglądać najlepsze rodzime produkcje równolegle z rodakami w kraju - informuje nadawca.
Z badań przeprowadzonych przez Brandquest Media wynika, że ITVN jest najwyżej ocenianą stacją polskojęzyczną we wszystkich krajach objętych badaniami (USA, Niemcy, Francja, 2011 rok). Według tych samych badań, widzowie poświęcają też najwięcej czasu na jej oglądanie. Także w ofercie ITVN znajdują najwięcej atrakcyjnych dla siebie programów oraz przypisują tej stacji najbardziej atrakcyjny zestaw skojarzeń racjonalnych i emocjonalnych.
Urodzinowy spot ITVN nawiązuje do tęsknoty za krajem oraz pokazuje, że dzięki nowoczesnej telewizji Polska jest zawsze na wyciągnięcie ręki, a Polacy - coraz bliżej siebie. Twórcy spotu postawili na animację poklatkową, czyli naświetlanie nieruchomych, różniących się od siebie obrazów, które, odtwarzane później jeden po drugim z prędkością 25 klatek na sekundę, dają wrażenie ruchu. Pomysłodawca i reżyser projektu Piotr Rucki, producent z Działu Autopromocji TVN, tłumaczy, że nagranie jednego krótkiego ujęcia trwało wiele godzin, a całego spotu - około tygodnia. Animacja powstała przy współpracy z ekipą młodych filmowców z Poznania, Wrocławia i Warszawy. Zarówno spot, jak i film z planu zdjęciowego obejrzeć można na stronie internetowej stacji
(zobacz wideo).
ITVN tworzony jest przez kilkunastoosobowy zespół redakcji w Polsce oraz współpracowników poza granicami kraju. Sygnał stacji można odbierać w USA (DISH Network, RCN, Optimum), Kanadzie (Rogers Cable), Niemczech (Unity Media, Kabel Deutschland, Kabel Kiosk, Kabel BW, T-Online, NetCologne, Arcor, TeleColumbus, Vodafone), Francji (Orange, Free, SFR), Wielkiej Brytanii (PolskaPlus) oraz Australii (Puma Media, Eurosky).
- Stacja TVN International jest finansowana z opłat licencyjnych od dystrybutorów oraz z reklam. Nie ma wsparcia finansowego ze strony instytucji państwowych - informuje nadawca.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.