- Masz profil na portalu randkowym, jednak ciągle nie udaje ci się znaleźć drugiej połowy? Każde spotkanie z poznaną w Internecie osobą kończy się koszem i nie wiesz, co robisz źle? Wszystkich tych, którzy mają na swoim koncie podobne doświadczenia telewizja TLC zaprasza na casting do programu „Miłość od pierwszego kliknięcia”. Szukamy osób otwartych, które zechcą przed kamerami rozpocząć swoją przygodę w sieci. Udowodnij, że wystarczy jedno kliknięcie, aby poznać miłość swojego życia - informuje nadawca.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czy w Internecie można spotkać miłość życia? Jedna na pięć par w USA i co ósma w Europie poznaje się właśnie przez Internet. W Polsce już co siódmy internauta korzysta z usług stron oferujących randki w sieci. Codziennie, tysiące osób odwiedza portale randkowe, czaty i ogłoszenia matrymonialne, że odnajdą tam swoją drugą połówkę. Na czym polega fenomen tych wirtualnych spotkań? Czy randki w Internecie są skuteczniejsze od tych „na żywo”? W programie „Miłość od pierwszego kliknięcia” TLC pokaże, jak Polacy poszukują miłości w sieci.
Randkowanie w Internecie wciąż budzi emocje. Wprawdzie umawianie w sieci nie jest dziś tematem tabu, lecz wciąż można się spotkać z nieprawdziwymi przekonaniami na ich temat. - Czym różnią się tego typu randki od klasycznych? Od czego zacząć, jeśli chcemy znaleźć w sieci potencjalnego partnera? Jak pośród tysięcy użytkowników trafić na tego właściwego oraz nie popełnić podstawowych błędów - razem z TLC możecie poznać odpowiedź na te pytania! Jeśli jesteś przebojowy, chcesz znaleźć swoją drugą połówkę i sprawdzić jak to jest po drugiej stronie kamery - zapraszamy na casting. Ten program to szansa dla wszystkich tych, którzy chcą udowodnić, że miłość można znaleźć wszędzie - informuje nadawca.
Zgłoszenia do programu przyjmowane są na stronie internetowej stacji (przejdź na stronę).
„Miłość od pierwszego kliknięcia” - emisja wkrótce w TLC i TLC HD.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.