reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Acer stawia na dotyk [IFA]

dodano: 2014-09-04 12:22 | aktualizacja: 2014-09-04 12:55
autor: Jakub Sulisz | źródło: Acer

Acer Firma Acer zaprezentowała nową ofertę produktów na nadchodzący sezon świąteczny podczas globalnej konferencji prasowej firmy na targach IFA 2014. Nowe produkty obejmują dwie serie notebooków hybrydowych Aspire R, dwie serie laptopów 2 w 1 Aspire Switch, trzy serie tabletów Iconia oraz serię smartfonów Liquid. 



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wyniki z ubiegłego kwartału świadczą o tym, że następuje zmiana sytuacji firmy, która wraca na ścieżkę wzrostu i rentowności. Firma Acer koncentruje się teraz na dążeniu do doskonałości za pomocą szerokiej oferty produktów tworzącej wyjątkową wartość dla użytkowników w różnych przedziałach cenowych.
 
Więcej sukcesu 
Od początku roku firma Acer dokonała pomyślnego przekształcenia przedsiębiorstwa sprzedającego sprzęt w firmę działającą w sektorze technologii informacyjno-telekomunikacyjnych (ITC), oferującą sprzęt, usługi i rozwiązania z jednego źródła. Rezultaty mówią same za siebie - w ciągu ostatnich dwóch kwartałów firma Acer uzyskała znaczny udział w rynku i pomyślnie ustabilizowała swoją sytuację rynkową. 
 
- Skupiliśmy się na podejmowaniu bezpośrednich decyzji potrzebnych do przekształcenia firmy - powiedział Jason Chen, prezes i dyrektor wykonawczy firmy Acer. - Obecnie mamy szeroką ofertę urządzeń wraz z wysokiej jakości usługami w atrakcyjnych cenach. Wymiary naszych urządzeń sięgają od 1 do 100 cali.
 
Do pozytywnego rozwoju sytuacji przyczyniły się więzi firmy Acer z klientami i użytkownikami oraz jej umiejętność usprawniania realizacji priorytetowych zadań, aby ustanowić odpowiednie podstawy i osiągnąć najlepsze rezultaty, w szczególności w zakresie wyboru i konstrukcji produktów. Głównym celem firmy jest zapewnienie najlepszego wyboru produktów, jakości i wartości dla wszystkich klientów w każdym przedziale cenowym. Podstawą działania firmy i jej dziedzictwem jest stawianie potrzeb użytkowników na pierwszym miejscu.  
 
Jason Chen dodał:
- Odkrywając na nowo to, co mamy w genach, dostarczamy klientom urządzenia zapewniające lepszy kontakt ze światem, zwłaszcza że kontynuujemy intensywną kampanię marketingową naszych tabletów i urządzeń 2 w 1, a także rozszerzamy ofertę smartfonów.


 
Więcej kontaktu
Wprowadzenie na rynek nowych produktów Acer odbyło się pod hasłem A Touch More Connected (ang. nieco więcej kontaktu), które przyświecało firmie podczas jej przekształcenia.
 
Ludzie pragną kontaktu. Pozostawanie w kontakcie z przyjaciółmi, członkami rodziny i współpracownikami jest konieczne i coraz łatwiejsze. Na tym skupia się firma Acer. Dzięki urządzeniom Acer każdy pozostaje w kontakcie z osobami i rzeczami, które kocha, a wszystko odbywa się szybciej i łatwiej. W 2014 roku firma Acer skoncentrowała uwagę na usługach BYOC, które umożliwiają osobom prywatnym i organizacjom bezpieczne zarządzanie swoimi kontaktami i plikami. Usługi te pozwalają wielu ludziom w pełni korzystać z technologii i podnieść jakość ich życia.


 
Łączność i dostępność najnowszych technologii dla każdego stanowią trzon działań firmy Acer. 
A Touch More Connected to również najnowsze wyrażenie wykorzystywane w kampanii marketingowej A Touch More, w ramach której podczas targów IFA zaprezentowano wersję 2.0, aby rozbudzić na nowo emocje użytkowników końcowych i partnerów. Kampania skierowana jest do konsumentów o wyrafinowanym poczuciu stylu i będzie koncentrować się na podkreślaniu innowacji w technologii ekranów dotykowych oraz kształtach i rozmiarach produktów. Wzbudzi także skojarzenia marki z dotykiem, za pomocą którego korzysta się z urządzeń. Kampania będzie skupiać się przede wszystkim na sztandarowych markach firmy Acer — Aspire i Iconia w całej ofercie notebooków, urządzeń hybrydowych, komputerów 2 w 1 i tabletów obsługujących dotyk.
 
Więcej dla każdego
Żyjemy w czasach nowych technologii oraz kształtów i rozmiarów produktów, które stają się coraz lepsze i ułatwiają życie ludziom. Dlatego też celem firmy Acer jest przełamanie barier pomiędzy ludźmi a technologią i sprawienie, że jej produkty będą dostępne dla każdego w przystępnych cenach. Firma Acer zawsze miała w genach skoncentrowanie na klientach, a kontynuacja tego dziedzictwa jest wyraźnie widoczna na targach IFA 2014. 


 
Nowe produkty Acer spełniają wiele potrzeb. Notebooki nowej serii Aspire V Nitro, w tym modele Black Edition, są mocne i eleganckie dla ludzi ambitnych, doceniających rozrywkę w czystej formie, która idzie w parze z ich kreatywnością. Serie Aspire R i Aspire Switch obsługują wiele trybów pracy i wspomagają ludzi w pracy oraz rozrywce.
 
Firma Acer ma również nową ofertę tabletów, w tym trzy wyjątkowe nowości: 8-calowy tablet Iconia Tab 8 W z systemem Windows 8.1 z Bing zapewniający produktywność w podróży, 10-calowy tablet Iconia Tab 10 dla osób preferujących większy ekran w celach rozrywkowych, a także nowy 8-calowy tablet Iconia One 8 dla ludzi, którzy chcą otrzymać lekki, przenośny tablet, idealny do korzystania z multimediów w każdym miejscu.


 
Uwieńczeniem prezentacji firmy Acer na targach IFA jest dodanie do oferty nowego smartfona Liquid Z500 dla osób poszukujących urządzenia w najnowszej technologii po atrakcyjnej cenie.
 
Stoisko firmy Acer na targach IFA 2014 znajduję się w centrum wystawowym Berlin Messe (hala 12/101).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Wydarzenia i targi


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...