dodano: 2014-09-30 09:27 | aktualizacja:
2014-10-01 12:22
autor: Łukasz Knapik |
źródło: wirtualnemedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spółka chce również kontynuować rozmowy z UPC Polska na temat przeniesienia swojego kanału z najdroższego pakietu Max Extra HD (obecność w nim zakłada umowa wynegocjowana przez poprzedni zarząd) do tańszego - Select Extra HD
(więcej tutaj). Do czerwca br. kanał był promocyjnie udostępniany wszystkim abonentom, wtedy też spółka wstępnie rozmawiała o przesunięciu kanału do pakietu Select Extra HD.
- UPC jest gotowa ponownie usiąść do rozmów. Chcemy spotkać się z operatorem jeszcze tej jesieni. Myślę, że mamy szansę przekonać go do zmiany umowy - mówi w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl Radosław Dobrzyński.
Nadawca chce także kontynuować rozmowy o rozszerzeniu zasięgu z operatorami sieci Inea
(więcej tutaj) i Toya
(więcej tutaj), w których stacja jest dostępna w opcji a la carte
(więcej tutaj).
Z początkiem października br. startuje kampania promocyjna stacji, która będzie prowadzona m.in. w Internecie. Przygotowaniem akcji oraz planowaniem mediów zajął się dział marketingu Telewizji Niezależnej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.