dodano: 2014-10-08 12:21 | aktualizacja:
2014-10-08 13:09
autor: Łukasz Knapik |
źródło: HBO Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ogólnopolska kampania promocyjna obejmuje działania w Internecie, radiu, kinie, telewizji, prasie oraz w outdoorze. Tydzień przed premierą rozpoczęły się intensywne działania w obszarze online. Reklamy będą emitowane w portalach (Onet, Gazeta, Interia), w serwisach kontekstowych (Filmweb, Hatak), w kanałach VOD (vod.pl, Ipla, tvp.pl) oraz w wydaniach mobilnych magazynów („Newsweek Polska”, „Focus”, „Logo”), a także w mediach społecznościowych (Facebook).
Spoty radiowe są emitowane w największych stacjach ogólnopolskich (RMF FM,Radio Zet, Trójka Polskie Radio), a także w stacjach lokalnych i regionalnych. Trailer kinowy (45”) jest emitowany w sieciach CinemaCity i Multikino. Kontekstowe wsparcie działań prowadzone będzie także w telewizyjnych stacjach tematycznych (Polsat News, National Geographic Channel, Discovery Channel) oraz w tv guidach („Tele Tydzień” i „To & Owo”). Działania w prasie wzmocnione zostaną specjalnym partnerskim projektem prowadzonym wspólnie z „Gazetą Wyborczą”. Kampania outdoorowa jest prowadzona w pięciu największych miastach Polski w oparciu o nośniki typu backlight. Wyjątkowym elementem kampanii jest jeden z największych billboardów w Polsce zamieszczony na Hotelu Hilton Double Tree w Łodzi we współpracy z operatorem sieci Toya.
Już od września br. trwa niestandardowa akcja promocyjna serialu produkcji HBO Wataha pod hasłem #MagiczneBieszczady prowadzona we współpracy z blogerami, którzy opisują ciekawe bieszczadzkie historie i intrygujące miejsca. Wszystkie materiały można znaleźć, używając hasztagu #MagiczneBieszczady lub wchodząc na stronę internetową HBO
(przejdź na stronę). Kolejnym elementem promocji jest zainspirowane serialem piwo Wataha wyprodukowane przez Bieszczadzką Wytwórnię Piwa Ursa Maior.
Działania promocyjne rozpoczęły się lokalnie w Bieszczadach już w sierpniu, ogólnopolska kampania ruszyła od początku października i potrwa do końca miesiąca. Zdjęcia do spotu promocyjnego i key visual serialu przygotowała agencja Brasil. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM. Akcję #MagiczneBieszczady koordynuje agencja Lubię to.
W ramach kampanii promocyjnej HBO odkoduje weekend 11-12 października br. wraz z premierą pierwszego odcinka serialu „Wataha” w niedzielę o godzinie 20:10 w HBO i w HBO GO.
„Wataha” w HBO - zapowiedź serialu:
„Wataha” - trailer serialu:
„Wataha” - trailer serialu:
„Wataha” - konferencja prasowa zapowiadająca serial:
„Wataha” - kulisy sesji zdjęciowej dla miesięcznika „Playboy” inspirowanej serialem:
„Wataha” to opowieść o strażnikach granicznych w Bieszczadach, ale także o miejscu, które determinuje określone postawy i zachowania. Serial rozpoczyna się od zamachu bombowego, w którym giną oficerowie jednej z jednostek straży granicznej w Bieszczadach. Tylko jednemu z nich udaje się przeżyć. Kapitan Wiktor Rebrow (Leszek Lichota) w wyniku zamachu traci nie tylko swoich przyjaciół, ale przede wszystkim ukochaną Ewę (Julia Pogrebińska). Zagubiony, próbuje dociec, co się wydarzyło i kto za tym wszystkim stoi. Poznaniem prawdy są zainteresowani również jego przełożeni. Oficjalne śledztwo prowadzi prokuratura.
Sześcioodcinkowy serial Wataha wyreżyserowali Kasia Adamik i Michał Gazda. W produkcji występują Leszek Lichota, Bartłomiej Topa, Magdalena Popławska, Aleksandra Popławska, Andrzej Zieliński, Marian Dziędziel, Julia Pogrebińska, Dagmara Bąk i Maciej Mikołajczyk. Za zdjęcia odpowiada Tomasz Augustynek, za muzykę Łukasz Targosz. W serialu wykorzystano również utwory bieszczadzkiego zespołu „Tołhaje”. Producentem wykonawczym jest ATM Grupa -Artur Kowalewski. Producentem serialu ze strony HBO Polska jest Izabela Łopuch. Producent nadzorujący HBO Europe - Antony Root.
„Wataha” - premiera w niedzielę, 12 października 2014 roku o 20:10 w HBO (HBO HD).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.