reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

HBO: „Wataha” z kampanią promocyjną [wideo]

dodano: 2014-10-08 12:21 | aktualizacja: 2014-10-08 13:09
autor: Łukasz Knapik | źródło: HBO Polska

HBO Trwa multimedialna ogólnopolska kampania promująca serial produkcji HBO „Wataha”. Poza standardowymi działaniami już od września br. trwa prowadzona z blogerami akcja #MagiczneBieszczady. W ramach promocji HBO odkoduje również weekend 11 i 12 października br. wraz z premierą pierwszego odcinka serialu „Wataha” w niedzielę o godzinie 20:10 w HBO i w HBO GO.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ogólnopolska kampania promocyjna obejmuje działania w Internecie, radiu, kinie, telewizji, prasie oraz w outdoorze. Tydzień przed premierą rozpoczęły się intensywne działania w obszarze online.  Reklamy będą emitowane w portalach (Onet, Gazeta, Interia), w serwisach kontekstowych (Filmweb, Hatak), w kanałach VOD (vod.pl, Ipla, tvp.pl) oraz w wydaniach mobilnych magazynów („Newsweek Polska”, „Focus”, „Logo”), a także w mediach społecznościowych (Facebook).

Spoty radiowe są emitowane w największych stacjach ogólnopolskich (RMF FM,Radio Zet, Trójka Polskie Radio), a także w stacjach lokalnych i regionalnych. Trailer kinowy (45”) jest emitowany w sieciach CinemaCity i Multikino. Kontekstowe wsparcie działań prowadzone będzie także w telewizyjnych stacjach tematycznych (Polsat News, National Geographic Channel, Discovery Channel) oraz w tv guidach („Tele Tydzień” i „To & Owo”). Działania w prasie wzmocnione zostaną specjalnym partnerskim projektem prowadzonym wspólnie z „Gazetą Wyborczą”. Kampania outdoorowa jest prowadzona w pięciu największych miastach Polski w oparciu o nośniki typu backlight. Wyjątkowym elementem kampanii jest jeden z największych billboardów w Polsce zamieszczony na Hotelu Hilton Double Tree w Łodzi we współpracy z operatorem sieci Toya.

Już od września br. trwa niestandardowa akcja promocyjna serialu produkcji HBO Wataha pod hasłem #MagiczneBieszczady prowadzona we współpracy z blogerami, którzy opisują ciekawe bieszczadzkie historie i intrygujące miejsca. Wszystkie materiały można znaleźć, używając hasztagu #MagiczneBieszczady lub wchodząc na stronę internetową HBO (przejdź na stronę). Kolejnym elementem promocji jest zainspirowane serialem piwo Wataha wyprodukowane przez Bieszczadzką Wytwórnię Piwa Ursa Maior.

Działania promocyjne rozpoczęły się lokalnie w Bieszczadach już w sierpniu, ogólnopolska kampania ruszyła od początku października i potrwa do końca miesiąca. Zdjęcia do spotu promocyjnego i key visual serialu przygotowała agencja Brasil. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM. Akcję #MagiczneBieszczady koordynuje agencja Lubię to.

W ramach kampanii promocyjnej HBO odkoduje weekend 11-12 października br. wraz z premierą pierwszego odcinka serialu „Wataha” w niedzielę o godzinie 20:10 w HBO i w HBO GO.

„Wataha” w HBO - zapowiedź serialu:



„Wataha” - trailer serialu:



„Wataha” - trailer serialu:



„Wataha” - konferencja prasowa zapowiadająca serial:



„Wataha” - kulisy sesji zdjęciowej dla miesięcznika „Playboy” inspirowanej serialem:



„Wataha” to opowieść o strażnikach granicznych w Bieszczadach, ale także o miejscu, które determinuje określone postawy i zachowania. Serial rozpoczyna się od zamachu bombowego, w którym giną oficerowie jednej z jednostek straży granicznej w Bieszczadach. Tylko jednemu z nich udaje się przeżyć. Kapitan Wiktor Rebrow (Leszek Lichota) w wyniku zamachu traci nie tylko swoich przyjaciół, ale przede wszystkim ukochaną Ewę (Julia Pogrebińska). Zagubiony, próbuje dociec, co się wydarzyło i kto za tym wszystkim stoi. Poznaniem prawdy są zainteresowani również jego przełożeni. Oficjalne śledztwo prowadzi prokuratura.

Sześcioodcinkowy serial Wataha wyreżyserowali Kasia Adamik i Michał Gazda. W produkcji występują Leszek Lichota, Bartłomiej Topa, Magdalena Popławska, Aleksandra Popławska, Andrzej Zieliński, Marian Dziędziel, Julia Pogrebińska, Dagmara Bąk i Maciej Mikołajczyk. Za zdjęcia odpowiada Tomasz Augustynek, za muzykę Łukasz Targosz. W serialu wykorzystano również utwory bieszczadzkiego zespołu „Tołhaje”. Producentem wykonawczym jest ATM Grupa -Artur Kowalewski. Producentem serialu ze strony HBO Polska jest Izabela Łopuch. Producent nadzorujący HBO Europe - Antony Root.

„Wataha” - premiera w niedzielę, 12 października 2014 roku o 20:10 w HBO (HBO HD).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Mini PC Smart TV 4K BOX Zehnder KP-1

Zehnder KP-1 to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy ZEHNDER z...

269 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

399 zł Więcej...